کد خبر : 1663430 | 01 بهمن 1398 ساعت 19:43 | 41.5K بازدید | 0 دیدگاه

مذاکرات مستمر یووه و بارسا برای معاوضه بازیکن

دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا در حال مذاکره برای معاوضه چند بازیکن هستند.

مذاکرات مستمر یووه و بارسا برای معاوضه بازیکن


به گزارش "ورزش سه"، ماتیوس پریرا در سال 2017 و از امپولی راهی یوونتوس شد، اما طی این سالها جایی در ترکیب ثابت بیانکونری نداشته و دو فصل را نیز به صورت قرضی در دیگر تیم ها بازی کرده و در حال حاضر نیز بازیکن تیم دیژون از لیگ یک فرانسه است. پریرا در دوران حضور در یوونتوس تنها در سه دیدار برای این تیم بازی کرد و مائوریتسیو ساری نیز مشکلی با جدایی دائمی این بازیکن ندارد.

 

1471388

 

نشریه آ.اس مدعی شد یوونتوس مشکلی با جدایی ماتیوس پریرا و انتقال او به بارسلونا ندارد، اما به جای پول نقد خواهان معاوضه این بازیکن با مهاجم جوان بلوگرانا است. الخاندرو مارکوس، مهاجم بارسا نیز شرایطی مشابه ماتیوس داشته و جایی در ترکیب ثابت آبی اناری ها پیدا نکرده است. قرارداد مارکوس در تابستان پیش رو به پایان می رسد و بعید است بارسلونا مشکلی با انتقال او به یوونتوس داشته باشد و این معاوضه احتمالا به زودی رخ خواهد داد.

 

البته مذاکرات یوونتوس و بارسلونا برای جا به جایی بازیکن تنها مختص به این دو عنصر کم نام و نشان نیست و بحث معاوضه فدریکو برناردسکی و ایوان راکیتیچ نیز هنوز جریان دارد. یوونتوس از تابستان به شدت به دنبال هافبک کروات بارسلونا بوده و باشگاه اسپانیایی نیز بی میل نیست با جذب برناردسکی، فاز هجومی اش را تقویت کند. البته در این فرصت کوتاه باقیمانده تا پایان بازار تابستانی، رقم خوردن چنین معاوضه ای بین این دو باشگاه بزرگ آسان نخواهد بود.

دیدگاه‌ها