کد خبر : 1663432 | 01 بهمن 1398 ساعت 19:52 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

سه‌شنبه 01 بهمن ماه

10 خبر برتر "ورزش سه" – امروز

چالشی که روبروی تیم های ایرانی برای حضور در لیگ قهرمانان قرار گرفت در 24 ساعت اخیر هم به مانند روزهای پیش باز هم بیشترین اخبار را به خود اختصاص داد.

به گزارش "ورزش سه"، جان سالم به در بردن دروازه‌بان سابق تیم ملی آرژانتین از یک تصادف وحشتناک و البته موضوع داغ روزهای اخیر یعنی حضور یا عدم حضور 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا باز هم عنوان پربیننده ترین اخبار را به خود اختصاص دادند.

 

اما پربیننده‌ترینهای امروز کدام خبرها بودند؟ این تاپ تن "ورزش سه" در روز سه‌شنبه 01 بهمن‌ماه است:

 

01. دروازه بان منچستریونایتد از مرگ گریخت (عکس)

 

به نظر می‌رسد که دروازه بان دوم منچستر یونایتد یعنی سرخیو رومرو آرژانتینی، از مرگ گریخته است. او با لامبورگینی خود که قیمت آن بالغ بر ۱۷۰ هزار پوند است، به سمت گارد ریل های واقع در اتوبان منحرف شده اما به نظر می رسد که به شکل معجزه آسایی از مرگ گریخته است.

 

1471390

 

02. گلزن‌ترین دروازه‌بان فوتبال ایران کیست؟

 

کسی که با درخشش در پیراهن تیم ملی توانست به "عقاب آسیا" شهرت پیدا کند و در لیگ چهاردهم بود که توانست با نامی نو اصفهان، قهرمانی لیگ را جشن بگیرد. توسلی در سال 2014 یک افتخار مهم دیگر را هم به دست آورد و توانست جزو 10 دروازه بان برتر فوتسال جهان قرار گیرد که در تاریخ فوتسال بانوان ایران بی‌سابقه بود. به بهانه ورود به 34 سالگی این ستاره ورزش ایران، با او دقایقی همکلام شدیم.

 

1471391

 

03. اسکای اسپورت؛ آستون ویلا مقصد آتی مهدی طارمی

 

در شرایطی که رسانه های معتبر فوتبال پرتغال از جمله آبولا، اوجوگو و... طی روزهای گذشته با نزدیک شدن به روزهای پایانی پنجره زمستانی از تلاش های بی وقفه پورتو برای خرید این ستاره ایرانی از ریوآوه برای جانشینی مهاجم برزیلی در حال سفر به لالیگا یا لیگ جزیره خبر دادند و بسیاری این انتقال را تمام شده قلمداد کردند، حالا یکی از خبرنگاران برجسته اسکای اسپورت از احتمال بسیار بالای سفر مهاجم بوشهری به فوتبال جزیره و شهر بیرمنگام خبر داد.

 

1471392


04. گزینه‌های نیمکت تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد


سرپرست فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند در یک برنامه درباره نام های نهایی برای رسیدن به نیمکت تیم ملی ایران به صحبت پرداخت. دو گزینه ایرانی و یک گزینه خارجی آخرین نفرات برای رسیدن به پست سرمربیگری تیم ملی ایران هستند.

 

1471393

 

05. مهاجم سابق اینتر به بارسا پیوست (عکس)

 

ری مانای، مهاجم آلبانیایی و سابق اینتر، با قراردادی سه سال و نیمه، از آلباسته به بارسلونا پیوست. او در سال 2018 از جمع اینتری ها جدا شد.

 

1471396

 

06. فوری؛ جلسه سرنوشت‌ساز ایران با دبیرکل

 

AFC با اعلام مدیرعامل پرسپولیسی ها، چهار مدیر باشگاه های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا فردا شب راهی محل کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهند شد تا پس از جلسه ای مهم با دبیرکل AFC برای حضور در رقابت های آسیایی و بازی های داخل خانه تعیین تکلیف شود.

 

1471395

 

07. قرعه سخت برای یحیی ایده‌آل است! (گزارش)

 

شاگردان یحیی گل محمدی در فاصله ۵۶ روز، ۱۱ بازی سخت و حساس را پیش رو خواهند داشت تا تیم او نیز مثل برانکو و کالدرون، در شروع کار با تیم های مدعی بازی کند. تیم هایی مانند تراکتور، سپاهان و استقلال از جمله رقبای پرسپولیس در بازی های پیش رو هستند.

 

1471394

 

08. سفر بی سروصدای مایگا به تهران در دوره استراماچونی

 

سفر مهاجم مورد نظر پرسپولیسی ها این بار برای حضور در تست های باشگاه استقلال، چند ماه پس از حضور توسط "ورزش سه" برملا شد. بازیکنی که به اصرار استراماچونی پا به تست پزشکی گذاشت اما در نهایت به همان دلیل که نتوانست به جمع پرسپولیسی ها راه پیدا کند این بار از حضور در استقلال بازماند.

 

1471399

 

09. پاسخ منفی الهلال به گزینه زمستانی استقلال


یکی از نام هایی که در پنجره زمستانی خیلی اطراف استقلال شنیده می شد ستاره فرانسوی و مشهور بود که رسانه های سعودی مدعی شدند حتی الهلال هم حاضر به جذب او نشده است.

 

1471398

 

10. عصبانیت ستاره لیورپول از تعویض مقابل یونایتد (عکس)

 

در اواسط نیمه دوم بود که یورگن کلوپ تصمیم به ایجاد تغییر در خط میانی گرفته و با بیرون کشیدن چمبرلین، آدام لالانا را وارد میدان کرد. این تصمیم کلوپ هرگز به مذاق ستاره انگلیسی لیورپول خوش نیامد و او با چهره ای درهم و تکان دادن متوالی سر به نشانه نارضایتی از این تصمیم، راهی نیمکت شد.

 

1471397

دیدگاه‌ها