کد خبر : 1663438 | 01 بهمن 1398 ساعت 20:49 | 43.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سرمربی بارسلونا به احتمال جذب مهاجم

کیکه ستین، سرمربی جدید بارسلونا احتمال جذب مهاجم در روزهای پیش روی بازار ژانویه را رد نکرد.

واکنش سرمربی بارسلونا به احتمال جذب مهاجم

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به مصدومیت و دوری طولانی مدت لوییس سوارز، در روزهای اخیر نام ستاره هایی چون تیمو ورنر، پیر آمریک اوبامیانگ و کریستوف پیانتک به عنوان جانشین احتمالی او در نوکمپ مطرح شده است. کیکه ستین مدعی شد خیلی نگران این ماجرا نیست و بیشتر بازی فردا شب در کوپا دل ری مقابل ایبیزا و دیدار ابتدای هفته بعد مقابل والنسیا ذهن او را مشغول ساخته است.

 

1470384

 

کیکه ستین در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ایبیزا حاضر شده و گفت:

 

احتمال جذب مهاجم؟ ما در حال بررسی این مسئله هستیم ، اما ما باید کمی بیشتر شرایط را سبک و سنگین کنیم این مسئله ای نیست که بیش از حد مرا نگران کند. من در مورد بازی فردا و مسابقه با والنسیا نگران هستم، جذب مهاجم موضوعی است که ما با مدیریت ورزشی با آن برخورد خواهیم کرد و خواهیم دید که مناسب ترین روش چیست. این سوالی است که من هنوز نمی توانم به آن پاسخ دهم.

 

هدف بارسلونا در کوپا دل ری؟ "من به همه جام ها اهمیت می دهم و همیشه کوپا دل ری را دوست داشته ام، این یک تورنمنت بسیار زیبا است و ما سعی می کنیم قهرمان شویم، درست همانطور که ما برای قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان تلاش خواهیم کرد و اهداف مشخص هستند.

 

بازی فردا دیدار ویژه ای است، ما علاقمندیم سبک بازی مقابل گرانادا را تکرار کنیم. هدف ما فارغ از اینکه چه بازیکنی درترکیب اصلی قرار می گیرد، تکرار همان موارد و اصول در میدان است.

 

1470721

 

احتمال استراحت دادن به لیونل مسی؟ من وقتی چیزی بخواهم سعی خواهم کرد همه بازیکنان را متقاعد کنم که این بهترین راه حل برای آنها است. من علاقمند به متقاعد کردن هستم نه تحمیل کردن، بازیکنان نیز معمولا به حرف من گوش می دهند. من باید جلسات تمرینی را تماشا کنم و به موارد مختلف توجه داشته باشم. من یک ایده برنامه ریزی شده دارم، اما باید ببینم در تمرینات چه اتفاقی می افتد. من به بقیه بازیکنان نگاه می کنم و یازده بازیکن مبارزه طلب و ترکیبی متعادل به زمین می فرستم.

 

احتمال جدایی بازیکنی از بارسلونا در زمستان؟ تا زمانی که هر بازیکنی اینجا باشد، من 100 درصد روی آنها حساب بازی می کنم. همه بازیکنان به اندازه کافی از نظر من خوب هستند و من در حال حاضر در فکر جدایی هیچ بازیکنی نیستم.

دیدگاه‌ها