کد خبر : 1663439 | 01 بهمن 1398 ساعت 21:05 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

بیگی: بی‌صبرانه منتظر لیگ هستیم

هافبک سایپا می‌گوید آماده شروع مسابقات هستند تا نتایج دور رفت را جبران کنند.

بیگی: بی‌صبرانه منتظر لیگ هستیم

به گزارش "ورزش سه"، سعید بیگی درباره شرایط سایپا گفت: مثل قبل از شروع لیگ، در نیم‌فصل هم فکر می‌کنم تمریناتمان را زودتر از همه شروع کردیم ولی تفاوت‌اش با گذشته این بود که با اضافه شدن نفرات جدید و با تجربه‌تر شدن بچه‌های تیم، با توان بیشتر و شرایط بهتری مشغول تمرین هستیم.

 

او ادامه داد: خدا را شکر با یک برد عالی مقابل ذوب‌آهن به تعطیلات رفتیم و آقای صادقی تمرینات خوبی برای ما در نظر گرفتند؛ مطمئن باشید با شرایطی که داریم، سایپایِ متفاوتی در نیم‌فصل دوم می‌بینید که عملکرد متفاوتی از دور رفت خواهد داشت و می‌تواند نتایج خوبی بگیرد.

 

هافبک دفاعی جوان سایپا درمورد خریدهایی که این تیم در نیم‌فصل انجام داده و اینکه آیا به نظر او مشکل گلزنی این تیم با حضور نفرات جدید برطرف خواهد شد یا خیر، ابراز کرد: قطعا آقای صادقی بیشتر از همه در جریان مشکلات تیم بودند و باتوجه به نیاز، بازیکن جذب کردند؛ بازیکنانی که آمدند، واقعا شرایط و کیفیت تمرینات را بالا بردند و به نظرم می‌توانند به تیم کمک کنند.

 

بیگی درخصوص دیدار پیش روی سایپا مقابل گل‌گهر عنوان کرد: ما در نیم‌فصل اول هم با بدشانسی در بعضی بازی‌ها مثل دیدار با گل‌گهر سه امتیاز را نگرفتیم، اما سعی کردیم با رفع مشکلات در تمرینات، در اینگونه بازی‌ها به برتری برسیم و برای برد وارد رقابت‌های لیگ شویم. در دیدارهای تدارکاتی به هماهنگی خوبی رسیدیم و الان بی‌صبرانه منتظر شروع مسابقات هستیم تا نتایج متفاوتی از دور رفت کسب کنیم و سایپا را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

دیدگاه‌ها