کد خبر : 1663446 | 01 بهمن 1398 ساعت 21:29 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو و توضیح در مورد درگیری با دنی روس

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام درگیری لفظی با دنی روس را تکذیب کرد.

مورینیو و توضیح در مورد درگیری با دنی روس


به گزارش "ورزش سه"، امروز نشریه دیلی میل در گزارشی اختصاصی مدعی شد دنی روس، مدافع انگلیسی تاتنهام به علت خط خوردن نامش از فهرست دیدار مقابل واتفورد آنهم در شرایطی که مصدوم نبوده با ژوزه مورینیو درگیری لفظی پیدا کرده است. اما سرمربی پرتغالی تاتنهام این شایعات را رد کرده و رابطه اش با بازیکنان تاتنهام را خوب توصیف کرد.

 

1471349

 

ژوزه مورینیو گفت: "رابطه من با بازیکنانم خوب است. من عاشق کار با گروهم هستم و هیچ اختلاف نظر بین من و دنی روس وجود ندارد.  من نمی دانم منظور شما از تنش چیست، اما من مشکلی با او  ندارم.

 

عملکرد او در دیدار برابر لیورپول چندان خوب نبود. سپس پنجشنبه اواخر عصر و قبل از بازی با واتفورد، از طرف کادر پزشکی با من تماس گرفته شد و آنها به من گفتند دنی روس مصدوم بوده و او فردا تمرین نمی کند. اما او روز جمعه  آماده تمرینات بود و این برای من شگفت آور بود. من هر روز یک گزارش کتبی از بخش پزشکی تیم دریافت می کنم و در این مورد چون خیلی دیر شده بود و ساعت نه یا ده شب بود، بنابراین تماس با من گرفته شد.

 

گروه پزشکی تاتنهام می دانند که آمادگی بازیکنان در هر جلسه تمرینی مهم است و من باید بدانم شرایط بازیکنان مناسب است یا خیر."

دیدگاه‌ها