کد خبر : 1663447 | 01 بهمن 1398 ساعت 22:20 | 63.1K بازدید | 0 دیدگاه

250 میلیون یورو؛ چالش بزرگ بارسا و رئال

تاتنهام به آسانی حاضر به فروش هری کین، ستاره و گلزن انگلیسی نخواهد بود.

250 میلیون یورو؛ چالش بزرگ بارسا و رئال

به گزارش "ورزش سه"، درخشش هری کین در سال های اخیر و کسب عنوان آقای گلی جام جهانی 2018 باعث شده نام او همیشه در فهرست خرید باشگاه ها بزرگ قرار داشته است و هم بارسلونا و هم رئال مادرید به دنبال این گلزن انگلیسی هستند. هری کین اخیرا مصدوم شده و چند ماهی قادر به حضور در میادین نخواهد بود، اما همچنان احتمال جدایی او از تاتنهام در تابستان وجود دارد.

 

1468523

 

امروز رادیو کاتالونیا مدعی شد جدایی هری کین از تاتنهام غیرممکن نیست. این باشگاه به دلیل هزینه های هنگفت ساخت استادیوم جدید در مضیقه مالی قرار دارد، اما به هر حال اسپرز کمتر از رقم 250 میلیون یورو حاضر به فروش این ستاره 27 ساله نخواهد بود.

 

با توجه به مصدومیت طولانی مدت لویس سوارز، بارسلونا قطعا در تابستان بعد به دنبال خرید یک مهاجم طراز اول خواهد بود و حتی حاضر است برای جذب هری کین تا مبلغ 160 میلیون یورو نیز هزینه کند، اما در حال حاضر اختلاف قابل توجهی بین این رقم و عدد درخواستی تاتنهام وجود دارد.

 

همچنین در صورت ناکامی در پروژه دشوار جذب کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن، هری کین گزینه دوم رئال مادرید در تابستان پیش رو خواهد بود. اما پرداخت چنین رقمی باعث می شود هری کین عنوان گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال را از آن خود کند و احتمالا کهکشانی ها ترجیح می دهند همچنین در انتظار یافتن فرصتی برای جذب کیلیان امباپه بمانند.

دیدگاه‌ها