کد خبر : 1663451 | 01 بهمن 1398 ساعت 23:40 | 43.3K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید ویژه ستاره بارسلونا از امکانات قطر

عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا از حضور در کشور قطر برای رفع مصدومیتش ابراز امیدواری کرد.

تمجید ویژه ستاره بارسلونا از امکانات قطر

به گزارش "ورزش سه"، کمپ آسپایر در قطر یکی از مجهزترین کمپ های فوتبال در سراسر دنیاست و سالانه باشگاه های بزرگی برای گذراندن اردو به این کمپ سفر می کنند. عثمان دمبله که در یک ماه دوران نقاهت بعد از مصدومیت مقابل دورتموند را در کمپ آسپایر سپری کرده، مدغی شد قطر میزبان خوبی برای جام جهانی 2020 خواهد بود.

 

1471161

 

عثمان دمبله گفت: "من به همه تمام توصیه می کنم برای رفع مصدومیت شان به قطر سفر کنند. من در دیدار مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان مصدوم شدم و راهی قطر و کمپ آسپایر شدم تا دوران نقات خود را سپری کم. از همان ابتدا به من توصیه شد که بخاطر کیفیت تجهیزات پزشکی و ورزشی اینجا به این کلینیک بیایم و هم باشگاهیم ساموئل امتیتی ​​این سفر را به من توصیه کرد.

 

آسپایر یک بیمارستان فوق العاده است و تخصص تیم پزشک و پرستاران اینجل به شما کمک می کند تا در اسرع وقت بهبود یابید. با توجه امکاناتی که در این بیمارستان وجود دارد، من همه ورزشکاران را به حضور در این کمپ تشویق می کنم.

 

امکانات کشور قطر برایم تعجب آور نیست زیرا دوستانی چون مهدی بن عطیه، مدافع فعلی الدحیل پیش از این چیزهای زیادی در مورد این کشور به من گفته بودند. با توجه به همه امکاناتی که قطر فراهم خواهد کرد، برگزاری جام جهانی 2022 مطمئناً موفقیت آمیز خواهد بود."

دیدگاه‌ها