کد خبر : 1663455 | 01 بهمن 1398 ساعت 22:17 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

السد فاصله با الدحیل را کمتر کرد

شاگردان ژاوی با برتری مقابل الخور همچنان در جایگاه سوم جدول ماندند.

به گزارش "ورزش سه"، در تنها مسابقه معوقه لیگ ستارگان قطر از هفته چهارم این رقابت‌ها، تیم السد از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در استادیوم اختصاصی باشگاه الخور مهمان این تیم رده دهمی بود.

 

الخور برخلاف پیش‌بینی‌ها شروع بهتری در این دیدار داشت و توانست در دقیقه ۴ توسط تیاگو بزرا برزیلی و روی تعلل و دفع اشتباه مدافعان السد، گل اول بازی را به ثمر رساند.

 

السد قبل از پایان نیمه اول به بازی برگشت و موفق شد در دقیقه ۳۰ با پاس بغداد بونجاح و شوت روی پای نام تائه هی گل تساوی را بزند، اما این پایان کار نبود و در ششمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم اکرم عفیف توانست روی توپ برگشتی از روی ضربه آزاد، با شوت محکم پای چپ گل برتری تیمش را به نام خود ثبت کند.

 

1471419

 

شاگردان ژاوی که با قهرمانی در جام قطر به استقبال بازی امشب آمده بودند، با برتری لحظات پایانی مقابل الخور ۲۴ امتیازی شدند تا ضمن حفظ رتبه سوم جدول لیگ ستارگان، فاصله خود با الدحیل صدرنشین را به ۶ امتیاز کاهش دهند.

 

1471420

 

تیم السد قطر که یکی از حریفان سپاهان ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است، در سه دیدار اخیرش موفق به کسب پیروزی شده بود و امشب هم با حفظ این روند، از نتایج ضعیف گذشته‌اش فاصله گرفت تا دوباره امیدوار به تکرار قهرمانی در لیگ ستارگان شود.

دیدگاه‌ها