کد خبر : 1663465 | 02 بهمن 1398 ساعت 00:52 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

شفیلد یونایتد 0-1 سیتی: پیروزی تیم خسته پپ

منچسترسیتی در دیداری خارج از خانه برابر شفیلد یونایتد با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید.

شفیلد یونایتد 0-1 سیتی: پیروزی تیم خسته پپ

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در شبی که گابریل ژسوس یک ضربه پنالتی پنالتی را از دست داد، با تک گل سرخیو آگوئرو، شفیلد یونایتد را از پیش رو برداشت.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقیقه 8 بود که منچسترسیتی صاحب اولین موقعیت جدی بازی شد اما زینچنکو که روی پاس رودری صاحب فرصت شده بود، ضربه اش را از بالای دروازه به بیرون زد.

در ادامه این بازیکنان سیتی بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه 19، روی یک ضدحمله سریع بود که استرلینگ با پاس محرز صاحب موقعیت شد اما واکنش خوب هندرسون، مانع از باز شدن دروازه شفیلد شد.

بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 36، سیتی صاحب یک ضربه پنالتی شد. محرز که داخل محوطه جریمه شفیلد صاحب موقعیت شده بود، با خطای باشام سرنگون شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. گابریل ژسوس پشت ضربه قرار گرفت اما شوت نه چندان محکم او را هندرسون با یک واکنش دیدنی دفع کرد تا بازی همچنان بدون گل دنبال شود.

 

1471440

 

در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل دنبال شد و اگرچه بازیکنان سیتی بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشتند، در نهایت این نیمه با تساوی 0-0 به پایان رسید.

نیمه دوم را سیتی بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی بازیکنان این تیم صاحب یکی دو موقعیت نصفه و نیمه شدند، اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

در ادامه بازی متعادل تر شد و در دقیقه 63 چیزی نمانده بود شفیلد یونایتد روی اولین موقعیت جدی اش در این دیدار به گل برسد اما واکنش خوب ادرسون روی ضربه باشام، دروازه سیتی را بسته نگه داشت.

پس از آن نوبت بازیکنان سیتی بود که بر بازی مسلط شوند اما در دقیقه 73، این شفیلد بود که می توانست پیش بیفتد ولی مک برنی نتوانست از فرصتی که برایش ایجاد شده بود، استفاده کند.

در مقابل این سیتی بود که در دقیقه 74 به گل رسید. روی یک حرکت از سمت راست بود که پاس دیدنی کوین دی بروین به مقابل دروازه را آگوئرو با یک بغل پای ساده تبدیل به گل کرد.

بعد از این گل بازیکنان شفیلد تا اندازه ای پیش کشیدند اما باز هم این بازیکنان سیتی بودند که صاحب موقعیت های بهتری شدند. به ویژه در دقیقه 86 که استرلینگ روی همکاری با اوتامندی صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه نهایی او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و منچسترسیتی با تک گل آگوئرو به سه امتیاز این دیدار رسید.

دیدگاه‌ها