کد خبر : 1663467 | 02 بهمن 1398 ساعت 00:53 | 74.1K بازدید | 0 دیدگاه

شکست سنگین برایتون با جهانبخش

برایتون در حضور ۶۰ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود برابر بورنموث شکست خورد.

شکست سنگین برایتون با جهانبخش

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای آغازین هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس، تیم برایتون که برخلاف مسابقه اخیرش علیرضا جهانبخش را به‌عنوان وینگر در ترکیب داشت، از ساعت ۲۳ سه‌شنبه شب در استادیوم ویتالیتی مقابل بورنموث رده نوزدهمی قرار گرفت.

 

برایتون در نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و تا دقیقه ۶۰ نتوانست در امر گلزنی موفق باشد که این اتفاق موجب شد گراهام پاتر دو تغییر همزمان در ترکیب تیمش ایجاد کرده و علیرضا جهانبخش را از زمین خارج و آرون کانولی ایرلندی را جانشین او کند.

 

در ادامه مسابقه هر یک از دو تیم موفق به گلزنی شدند ولی در نهایت یاران جهانبخش با نتیجه ۳ بر یک مقابل بورنموث شکست خوردند تا با این نتیجه ۲۵ امتیازی و در رده پانزدهم جدول لیگ برتر انگلیس بمانند.

 

علیرضا جهانبخش که در دیدار رفت مقابل بورنموث در هفته بیستم لیگ جزیره و در نخستین حضورش در ترکیب برایتون توانسته بود در لحظات ابتدایی مسابقه گلزنی کند، این بار در حضور ۶۰ دقیقه‌ای خود در زمین نتوانست این کار را انجام دهد.

 

ستاره ایرانی برایتون با ۳۱ لمس توپ، ۱۴ پاس دقیق، یک پاس کلیدی، دو سانتر، یک پاس بلند صحیح، یک شوت خارج از چارچوب، دو دریبل موفق، پنج برتری در نبردهای زمینی، یک بار گرفتن خطا و دو تکل موفق عملکرد نسبتا خوبی مقابل بورنموث بر جای گذاشت.

دیدگاه‌ها