کد خبر : 1663482 | 02 بهمن 1398 ساعت 08:40 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ 2؛ پاس و شهید قندی در آستانه بازگشت

هفته پانزدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور در حالی سپری شد که در صدر جدول مسابقات اتفاق خاصی رخ نداده است.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ 2 در دو گروه 14 تیمی دنبال می شود که در پایان تیم های اول هر گروه به طور مستقیم راهی لیگ یک خواهند شد و برنده تیم های دوم نیز به عنوان سومین تیم راهی دسته اول می شود.

 

در حال حاضر و در گروه الف تیم خوزستانی استقلال ملاثانی صدرنشین است. تیمی که 31 امتیازی است و از ابتدای بازی ها در صدر بوده است. جدی ترین تعقیب کننده استقلال ملاثانی تیم شهید قندی یزد با مربیگری وحید مظاهری بازیکن سابق تیم فولاد خوزستان است. شهید قندی که روزگاری در لیگ برتر حضور داشته سخت در تلاش برای بازگشت به لیگ یک است و تنها یک امتیاز با صدرنشین فاصله دارد. البته باید به این نکته اشاره کرده شرایط تیم خیبر با مربیگری مهرداد خادمی هم برای قهرمانی در گروه و در نهایت صعود به لیگ یک زیاد است چرا که این تیم هم 30 امتیازی است. رقابت برای صعود به لیگ یک در گروه الف فعلا بین این سه تیم است.

 

در گروه ب تیم نام آشنای چوکای تالش با مریبگری فرشاد پیوست هنوز جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرده است. این تیم با 28 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. تیم دوم هم پاس همدان است که با مربیگری احمد جمشیدیان تا به این جای کار 25 امتیاز اندوخته است. تیم سردار بوکان که در سال های اخیر برای صعود به لیگ یک تلاش زیادی داشته است در حال نزدیک کردن خود به دو مدعی صعود در گروه ب است.

 

یازده هفته به پایان بازی های این فصل لیگ 2 باقی مانده است. نتایج بازی ها در هفته پانزدهم از این قرار بوده است:

 

گروه الف
*اترک بجنورد  ۲ - ۲  میلادمهر تهران
*آوالان کامیاران۱ - ۰  کاسپین قزوین
*امید گناوه۰ - ۱شهید قندی یزد
*استقلال ملاثانی۰- ۰  شهرداری آستارا
*فولاد نوین اهواز - کارون اروند خرمشهر (برگزار نشده)
*مس نوین کرمان۱ - ۰  شهرداری همدان
*شهردارى فومن۱ - ۳  خیبر خرم آباد

 

1471456

گروه ب

*شهرداری بندرعباس۲ - ۱شهرداری بم
*چوکا تالش۱ - ۰شهدای بابلسر
*پاس همدان۳ - ۰ایرانجوان بوشهر
*نفت و گاز گچساران۱ - ۱بعثت کرمانشاه
*نفت امیدیه۰ - ۰ملی حفاری اهواز
*شهرداری ماهشهر۱ - ۰مس شهر بابک
*شهدای رزکان کرج - سردار بوکان (برگزار نشده)

 

1471457

دیدگاه‌ها