کد خبر : 1663485 | 02 بهمن 1398 ساعت 09:13 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: آرسنال با دو شوت به دو گل رسید

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، معتقد است که این تیم باید در کارهای دفاعی بهتر از این ها عمل کند.

لمپارد: آرسنال با دو شوت به دو گل رسید

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دو تیم چلسی و آرسنال در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت این بازی جذاب و تماشایی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

چلسی در بازی دیشب دوبار از حریف خود پیش افتاد اما بعد از آن گل تساوی را دریافت کرد. فرانک لمپارد در پایان بازی دیشب در این باره گفت: " معتقد هستم که به اندازه کافی تلاش خود را انجام دادیم و تنها باید به آینده امیدوار باشیم. باید واقع‌بین باشیم آنها دو شوت زدند و به دو گل دست یافتند. می دانم که در بازی های خانگی با مشکلاتی مواجه هستیم اما آرسنال نیز به خوبی مقابل ما دفاع کرد. قصد ندارم درباره آمار گل هایی که در این فصل خورده ایم صحبت کنم اما می دانم که از این نظر یکی از بدترین تیم‌های لیگ هستیم."

 

 

1471461

 

 

لمپارد در ادامه پیرامون احتمال خرید زمستانی توسط چلسی نیز گفت: " قصد ندارم که فعلاً به این مسئله ورود کنم. بازی های این فصل نشان داد که مشکل تیم ما به درون زمین برمی گردد و ما باید این مسئله را حل کنیم و هر روز بهتر از قبل شویم."

 

لمپارد در پایان پیرامون مصدومیت تامی آبراهام نیز گفت: " او بعد از مصدومیت خود یخ درمانی انجام داد اما فعلاً چیزی درباره مصدومیت او نمی دانم."

دیدگاه‌ها