کد خبر : 1663488 | 02 بهمن 1398 ساعت 09:36 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: مارتینلی جای خالی اوبامیانگ را پر کرد

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، پس از تساوی تیمش برابر چلسی تمجید ویژه‌ای از گابریل مارتینلی انجام داد.

آرتتا: مارتینلی جای خالی اوبامیانگ را پر کرد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیشب در ورزشگاه استمفوردبریج و از سری مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس مهمان چلسی بود. در همان دقایق ابتدایی بازی داوید لوییز با کارت قرمز داور از زمین مسابقه خارج شد تا کار توپچی‌ها برای کسب امتیاز مقابل چلسی دشوار شود. با وجود این که آرسنال دو بار نیز از حریف خود عقب افتاد اما بعد از آن کار را به تساوی کشاند تا یک امتیاز ارزشمند از این دیدار کسب کرده باشد.

گابریل مارتینلی جوان در بازی برابر چلسی نیز درخشید و گل اول تیمش را به ثمر رساند. میکل آرتتا در پایان بازی در باره او گفت: "فکر می‌کنم که او به خوبی جای خالی اوبامیانگ را پر کرد اما نه فقط مارتینلی بلکه لاکازت و پپه نیز به این کار کمک کردند. وقتی بازیکنان از من درخواستی انجام می دهند به آنها می گویم که خودشان را درون زمین نشان بدهند؛ این همان کاری است که آنها در حال انجام دادن آن هستند."

 

 

1471464

 

 

 

آرتتا درباره عملکرد لاکازت نیز گفت: " فکر می‌کنم که عملکرد او شگفت انگیز بود و بارها در طول بازی برای تیم فداکاری کرد. در پایان کمی خسته شده بود اما به طور کلی از لاکازت رضایت کامل دارم."

 

آرتتا درباره صحنه اخراج داوید لوییز نیز گفت: "این صحنه را بارها تماشا کردم اما به طور کلی فکر می‌کنم که تصمیمی است که گرفته شده و ما باید آن را قبول کنیم. چیز دیگری نمی توانم در این باره بگویم."

دیدگاه‌ها