کد خبر : 1663490 | 02 بهمن 1398 ساعت 09:45 | 94.2K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت کابوس بزرگ کنستانت در 32 سالگی

خرید جنجالی تراکتور از فوتبال خداحافظی کرد

بازیکن سرشناس و دو ملیتی که بیشتر فرانسوی قلمداد می شد بعد از آخرین قرارداد حرفه ای با باشگاه تراکتور مجبور به خداحافظی زودهنگام از دنیای فوتبال حرفه ای شد.

خرید جنجالی تراکتور از فوتبال خداحافظی کرد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تراکتور فصل گذشته در نقل و انتقالات پرسرو صدای خود بعد از روی کار آمدن جان توشاک موفق شد با ستاره سابق باشگاه های میلان، جنوا، بولونیا و ترابزون اسپور قرارداد امضا و کوین کنستانت را به تبریز بکشاند. این بازیکن سرشناس که قابلیت بازی در چند پست را داشت اما اسیر بدشانسی بزرگی شد تا مصدومیت کهنه به کابوسی بزرگ برای او تبدیل و عملا حسرت بازی مقابل طرفداران پرشمار تبریزی برای همیشه به یادگار بماند.


کنستانت که بدون یک دقیقه بازی برای تراکتوری ها قراردادش را فسخ و دوباره به فرانسه بازگشت تا روند درمانی خود را طی کند بعد از گذشت چند ماه به یکباره از تصمیمی بزرگ در راه خداحافظی از دنیای فوتبال حرفه ای پرده برداشت. این بازیکن 32 ساله با انتشار پیانیه این موضوع را رسمی کرد تا نامش در صدر اخبار روز فوتبال اروپا و جهان قرار بگیرد.

 

1372329


کوین کنستانت با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از خداحافظی صحبت کرد. او نوشت:« به دلایل شخصی تصمیم گرفته ام که رسماً حرفه فوتبالی خود را متوقف کنم. این سخت ترین تصمیم در زندگی من است و با غم و اندوه فراوان می گویم که از فوتبال خداحافظی می کنم. وقت آن رسیده است که بیشتر در کنار فرزندانم، خانواده ام باشم و برنامه های آینده خود در دستور کار قرار دهم. من دنیای زیبای فوتبال را با خاطرات تلخ و شیرین بسیار ترک می کنم تا زندگی ساده ای پیدا کنم».


کوین کنستانت با ثبت بیش از 105 بازی در سری A ایتالیا که 45 بازی آن با پیراهن میلان در سال های 2012 تا 2014 بود توانست نام خود را به عنوان یکی از خارجی های مشهور در ایتالیا ثبت کند ضمن این که در ترابزون اسپور نیز روزهای خوشی را گذراند اما ورودش به تبریز توام شد با یک مصدومیت سهمگین و کابوس وار تا تراکتوری ها شاهد هنرنمایی او در ترکیب تیم شان نباشند.

دیدگاه‌ها