کد خبر : 1663511 | 02 بهمن 1398 ساعت 11:15 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

جورجینیو: تساوی با آرسنال برای ما مثل باخت بود

جورجینیو هافبک چلسی که در تساوی 2-2 مقابل آرسنال گل اول تیمش را به ثمر رساند گفت تساوی مقابل آرسنال ده نفره برای بازیکنان چلسی در حکم شکست است.

جورجینیو: تساوی با آرسنال برای ما مثل باخت بود

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو، ستاره خط میانی چلسی بعد از تساوی 2-2 این تیم مقابل آرسنال در بازی‌ای که دیروز در استمفوردبریج برگزار شد می‌گوید از دست دادن دو امتیاز در مقابل آرسنالی که بخش عمده بازی را ده نفره بازی می‌کرد برای چلسی در حکم یک شکست بوده است.

 

1471505

 

در حالیکه عقربه‌های ساعت هنوز به دقیقه 30 بازی نرسیده بود داوید لوئیز بازیکن آرسنال به خاطر خطا روی تامی آبراهام اخراج شد. این صحنه روی پاس عقب اشتباه شکودران مصطفی آغاز شده بود. جورجینیو این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا چلسی نیمه اول را با نتیجه 1-0 به پایان ببرد. ولی در نیمه دوم کار به صورتی پیش رفت که چلسی در نهایت نتیجه‌ای بهتر از تساوی 2-2 بدست نیاورد.

 

جورجینیو پس از بازی گفت:" ما حس می‌‌کردیم بازی را باخته‌ایم. بازی دست ما بود ولی در آخرین لحظات یک گل خوردیم که نباید می‌خوردیم. خیلی سخت است. ولی ما باید این را فراموش کنیم و رو به جلو حرکت کنیم".

 

ستاره ایتالیایی خط میانی چلسی در ادامه گفت:" من معتقد نیستم که علت این تساوی کمبود اعتماد به نفس ما است. چون ما خوب بازی کردیم و کنترل بازی را در اختیار داشتیم. شاید علتش کمبود تمرکز باشد. در این جور بازی‌ها یک لحظه کافی است تا ببازید. ما اشتباهاتی کردیم و واقعیت این است".

 

دیدگاه‌ها