کد خبر : 1663514 | 02 بهمن 1398 ساعت 11:40 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

ژاکا: آرسنال نشان داد شخصیت بزرگی دارد

گرانیت ژاکا ستاره سوئیسی آرسنال می‌گوید اینکه توپچی‌ها توانسته‌اند 10 نفره دو بار عقب‌ماندگی‌شان مقابل چلسی را جبران کرده و بازی را 2-2 به پایان ببرند نشان دهنده شخصیت آرسنال است.

ژاکا: آرسنال نشان داد شخصیت بزرگی دارد

به گزارش "ورزش سه"، گرانیت ژاکا می‌گوید آرسنال در دربی دیروز لندن که با تساوی 2-2 این تیم مقابل چلسی به پایان رسید نشان داده که ادعاهای اخیر درباره اینکه توپچی‌ها فاقد شخصیت تیمی مناسب برای درخشش هستند اشتباه بوده است.

 

1471512

 

آرسنال در دربی دیروز در دقیقه 26 بازی ده نفره شد و بعد از اخراج داوید لوئیز دروازه‌اش را توسط جورجینیو باز شده دید. ولی شاگردان آرتتا با اینکه یک یار کمتر داشتند با روحیه بالا به بازی ادامه داده و با اینکه ابتدا نتیجه را 1-1 کرده و دوباره 2-1 عقب افتادند ولی در نهایت با گل هکتور بیرین موفق شدند از این دیدار یک امتیاز بدست بیاورند.

 

ژاکا بعد از بازی در این باره گفت:" ما بعد از دریافت کارت قرمز خیلی خوب کار کردیم. شرایط خیلی سخت بود ولی ما نشان دادیم که روحیه فوق‌العاده‌ای داریم".

 

ستاره سوئیسی آرسنال در ادامه گفت:" ما بین دو نیمه که با هم صحبت می‌کردیم با هم هم‌قسم شدیم و گفتیم می‌توانیم از پسش برآییم. بعد هم دیدید که دو بار با اینکه عقب افتاده بودیم توانستیم به بازی برگردیم. من به این تیم واقعا افتخار می‌کنم. بعد از این بازی دیگر هیچکس مجبور نیست درباره ما حرف بزند. ما شخصیت بزرگی نشان دادیم. خیلی‌ها می‌گویند ما در بازی‌هایمان فاقد شخصیت هستیم ولی ما با این بازی نشان دادیم که شخصیت داریم".

 

دیدگاه‌ها