کد خبر : 1663535 | 02 بهمن 1398 ساعت 13:45 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

هدف جوان بارسلونا در تور لایپزیش می‌افتد؟

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا در آستانه از دست دادن ستاره مورد علاقه‌اش دنی اولمو قرار دارد و او به زودی به جای بارسا راهی لایپزیش خواهد شد.

هدف جوان بارسلونا در تور لایپزیش می‌افتد؟

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو که در کاتالونیا منتشر شده و از رسانه‌های مهم نزدیک به بارسلونا است امروز در گزارشی مدعی شد بلوگرانا که مدتی است علاقه خود را به جذب دنی اولمو، ستاره دینامو زاگرب نشان داده به احتمال زیاد به این هدف خود نخواهد رسید چرا که اولمو به پیوستن به باشگاه آلمانی لایپزیش بسیار نزدیک شده است.

 

1471549

 

بر اساس این گزارش دنی اولمو که قصد دارد با فیکس بازی کردن شانس خود را برای حضور در ترکیب تیم ملی اسپانیا در یورو2020 افزایش دهد تصمیم گرفته به لایپزیش منتقل شود و به انتقال به این تیم آلمانی بسیار نزدیک شده. بارسا مدتها است که به جذب اولمو علاقه دارد. پدیده‌ای که از آکادمی لاماسیا فارغ‌التحصیل شده و در شانزده سالگی راهی زاگرب شده و به دینامو پیوسته است.

 

بارسلونا قصد داشت دنی اولمو را در ماه ژانویه به خدمت بگیرد ولی موندو دپورتیوو می‌گوید اولمو ترجیح داده با قراردادی 30 میلیون یورویی راهی لایپزیش شود چون معتقد است در بارسلونا با وجود غیبت لوئیس سوارز نمی‌تواند به عنوان بازیکن فیکس بازی کند.

 

دیدگاه‌ها