کد خبر : 1663542 | 02 بهمن 1398 ساعت 13:29 | 66.8K بازدید | 0 دیدگاه

کمپین اینستاگرامی وحید قلیچ علیه فنایی!

وحید قلیچ دروازه بان پرسپولیس در دهه شصت، منتقد اصلی مربیان دروازه بان های پرسپولیس در فصل اخیر است.

کمپین اینستاگرامی وحید قلیچ علیه فنایی!

به گزارش «ورزش سه»، قلیچ که در زمان علی پروین سابقه مربیگری گلرهای پرسپولیس را داشته، در زمان حضور سه ساله و نیمه ایگور پانادیچ در تهران هم دل خوشی از او نداشت اما سعی می کرد با توجه به نتایج مثبت پرسپولیس، انتقاد چندانی از او نکند. با این حال، با شروع فصل جدید و استخدام محسن سیدی به عنوان مربی گلرهای پرسپولیس، روزی نبود که قلیچ به انتقاد از او نپردازد و حتی در بعضی از پست های اینستاگرامی از کلمات رکیکی هم استفاده کرد که این مساله، شامل محسن خلیلی سرپرست سابق تیم پرسپولیس هم می شد.


اما با جدایی کادر فنی قبلی و حضور یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی و بازگشت داود فنایی به جمع پرسپولیسی ها، درحالی که به نظر می رسید او از جابجایی سیدی خوشحال باشد اما این چنین نیست و قلیچ حتی عصبانی تر از گذشته به نظر می رسد. حالا چند روزی است که این دروازه بان سابق بعد از یکی دو گفت و گوی مطبوعاتی، فاز تازه ای از مقابله با داود فنایی را آغاز کرده.


قلیچ در این کمپین اینستاگرامی هر روز خاطره ای از احمدرضا عابدزاده به زبان می آورد. همه می دانند که عابدزاده در اغلب دوران دروازه بانی داود فنایی، گلر اصلی پرسپولیس بود و فنایی بعد از جدایی عابدزاده، تبدیل به شماره یک سرخ پوشان شد. حالا تجدید خاطره با عابدزاده، احتمالاً بهانه ای برای انتقاد دوباره از داود فنایی است، البته به سبک وحید قلیچ، دوستدار شما!

دیدگاه‌ها