کد خبر : 1663559 | 02 بهمن 1398 ساعت 14:50 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

با برتری در دیدار پلی‌آف اول برابر الزورا

بنیادکار یک قدم به سپاهان نزدیک شد

اولین دیدار از دور جدید بازی های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در غرب این قاره امروز برگزار شد و طی آن تیم بنیادکار ازبکستان توانست در دیداری پرگل بر تیم الزورا عراق غلبه کند.

بنیادکار یک قدم به سپاهان نزدیک شد

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم بنیادکار ازبکستان و الزورا عراق دقایقی پیش اولین بازی مرحله جدید بازی های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را به پایان رساندند. دیداری که در نهایت با پیروزی پرگل 4 بر 1 به سود تیم ازبکستانی به پایان رسید.

 

ازبکستانی ها که در این بازی میزبان بودند خیلی زود حملات خود را آغاز کردند و در نهایت توانست تا پیش از رسیدن به 10 دقیقه ابتدایی بازی به گل برسند. آنها در دقیقه هشتم و از روی نقطه پنالتی توسط مراد خالمخامدوف اولین گل بازی را به ثمر رساندند گلی که تا پایان نیمه اول نتیجه این بازی را تعیین می کرد و با این حساب دو تیم با حساب یک بر صفر به سود تیم میزبان 45 دقیقه ابتدایی را به پایان رساندند.

 

اما در نیمه دوم ازبک ها توپخانه خود را سمت دروازه حریف عراقی گرفتند و توانستند سه بار دیگر دروازه این تیم را باز کنند. آنها در این نیمه نیز خیلی زود و پس از به میدان آمدن توانستند گلزنی کنند. خامون مرتازویف در همان دقیقه 46 اولین گل این نیمه و دومین گل ازبک ها را به ثمر رساند.

 

1471593

 

بوبور فرخودوف و باز هم خامون مرتازویف در دقایق 80 و 85 دو بار دیگر دروازه تیم الزورا را باز کردند تا با چهار گل از حریف خود پیش بیفتند. گلزنی عباس الکعبی در دقیقه 89 نیز برای الزورا تنها فاصله دو تیم را کم کرد و عملا به کار این تیم نیامد.

 

بنیادکار ازبکستان با برتری در این بازی باید در دور بعدی بازی های پلی آف روبروی تیم العین امارات قرار بگیرد و برنده آن بازی نیز می تواند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه چهارم و در کنار تیم های سپاهان ایران، النصر عربستان و السد قطر قرار بگیرد.

 

با این حساب سپاهانی ها باید سومین حریف خود را در کنار تیم های السد و النصر، از میان تیم های العین و بنیادکار جستجو کند.

دیدگاه‌ها