کد خبر : 1663564 | 02 بهمن 1398 ساعت 15:03 | 48.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن عمانی کجای پازل قلعه نویی قرار می گیرد؟

خرید جدید سپاهان؛ پای دو بازیکن دیگر درمیان است

محسن الغسانی جدیدترین و البته آخرین هدف باشگاه سپاهان در پنجره زمستانی بوده است که قرار است در بخش هجومی تیم فعالیت کند.

خرید جدید سپاهان؛ پای دو بازیکن دیگر درمیان است 

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بازیکن 22 ساله تیم ملی عمان وارد تهران شد و احتمالا تا ساعاتی دیگر و پس از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی، با باشگاه سپاهان به صورت رسمی قراردادی یک و نیم ساله امضاء خواهد کرد. اما نقش این بازیکن در تیم پرستاره و پرمهره سپاهان چه خواهد بود؟

 

 

محمد طیبی؛ برای پرکردن جای عزت 


امیرقلعه نویی در پنجره زمستانی برای تقویت تیم خود، دست به خرید سه بازیکن زد؛ سه بازیکنی که یکی از آنها یعنی محمد طیبی مدافع نیم فصل اول نفت مسجد سلیمان، به قول معروف از نان شب واجب‌تر بود، تا سرمربی سپاهان بتواند جای خالی عزت پورقاز را پر کند که در آخرین هفته های نیم فصل اول با پارگی رباط صلیبی روبرو شد. 

 

 

1470183

 

 

 

ترکمان و سروش؛ مهره هایی برای افزایش کیفیت 


دو خرید دیگر سپاهان اما از جنس دیگری بودند و در صورتی که بتوانند کیفیت مورد نظر امیرقلعه نویی را ارائه کنند، می تواند سبب افزایش کیفیت تیمی طلایی پوشان و به طبع آن کسب نتایج بهتر در نیم فصل دوم شوند. مهدی ترکمان گزینه های قلعه نویی در سمت چپ خط دفاعی و پست وینگر چپ را افزایش داد و سروش رفیعی با توانایی تکنیکی بالاتری که نسبت به سایر هافبک های سپاهان دارد، می تواند خلاقیت بیشتری به بخش میانی سپاهان اضافه کند؛ موضوعی که در صورت عملی شدن، می تواند، مهاجمان تیم را در فضایی بیشتر و با در اختیار داشتن زمانِ بیشتر برای تصمیم گیری، صاحب توپ کند و پیامد این اتفاقات، ایجاد شانس های بیشتر گلزنی است. در واقع با اتکا به همین مسائل است که امیرقلعه نویی علیرغم در اختیار داشتن بازیکن در دو پستی که به آنها اشاره شد، اقدام به خرید رفیعی و ترکمان کرد.

 

 

1471244

 

 

 

دلایل اقدام برای خرید بازیکن 22 ساله عمانی 


نیم فصل اول رقابت های لیگ یک در شرایطی برای امیرقلعه نویی سپری شد که او با آسیب دیدگی ایران پوریان، در پست دفاع راست با مشکلاتی روبرو شد و در یکی از مهم ترین دیدارهای فصل که جدال با شاگردان استراماچونی بود، مرتضی منصوری را در اختیار نداشت، تا به ناچار از محمدمهدی مهدی زاده در این پست استفاده کند. البته سرمربی سپاهان برای حل این مشکل، در هفته هایی که مرتضی منصوری مصدوم بود، از رضا میرزایی به عنوان دفاع راست استفاده کرد. با شروع نیم فصل دوم و ورود به رقابت های آسیایی، فشردگی بازی های سپاهان بیشتر خواهد شد، پس بی دلیل نیست که سرمربی باتجربه طلایی های اصفهانی، برای ترمیم و تقویت تیمش اقدام کند. در همین راستا، به نظر می رسد که محسن الغسانی که پست تخصصی او وینگر است، به بخش هجومی اضافه می شود، تا در صورت ادامه مصدومیت ایران پوریان و دردسترس نبودن او، رضا میرزایی جایگزین اصلی مرتضی منصوری در پست دفاع راست باشد.

 

1471430

 

دیدگاه‌ها