کد خبر : 1663592 | 02 بهمن 1398 ساعت 17:21 | 67.3K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض خاموش به تمرینات آقای خاص

ستاره های تاتنهام و زمزمه علیه مورینیو

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، شرایط عجیب و پیچیده ای در این تیم پیدا کرده است.

ستاره های تاتنهام و زمزمه علیه مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو دو ماه است که به عنوان سرمربی تاتنهام منصوب شده و هنوز وضعیت باثباتی بر این تیم حاکم نشده است. تاتنهام البته توانسته خود را از نیمه دوم جدول جدا کند ولی هنوز نتوانسته به جمع چهار تیم بالای جدول اضافه شود. این هدفی است که ژوزه مورینیو دنبال می کند یعنی کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای تاتنهام.

 

 

1471349

 

 

تاتنهام در هیچ کدام از چهار بازی قبلی خود در لیگ برتر به پیروزی دست نیافته و حتی با آمدن ژوزه مورینیو پرتغالی نیز در شرایط این تیم تغییرات چندانی ایجاد نشده است. 

بنابر ادعای نشریه سان بازیکنان تاتنهام از تاکتیک های قدیمی و مدرسه ای ژوزه مورینیو خسته شده اند. همچنین گفته شده که چند بازیکن کلیدی تاتنهام بعد از دو ماه حالا کاملا از سرمربی جدید خود ناامید شده اند. این در حالی است که همین بازیکنان چندی پیش از حضور این پرتغالی روی نیمکت تیم شان ابراز خوشحالی کرده بودند. 

در گزارش سان ادعا شده که بازیکنان از روش تمرینی مورینیو که شامل توپ‌های بلند و پرتاب های زیاد اوت می شود، خسته شده اند. 

 

 

1462376

 

 

از طرف دیگر بازیکنان تاتنهام از نحوه رفتار مرد پرتغالی با خرید جدید این تیم یعنی اندومبله ناراحت هستند. مورینیو علنا از ستاره فرانسوی به دلیل عدم تناسب اندام انتقاد کرده است.

به اینها درگیری مورینیو با دنی رز را نیز اضافه کنید که با واکنشی منفی در جمع تاتنهامی ها همراه شد. 

 همه چیز پس از بیرون گذاشتن دنی رز از فهرست بازی با واتفورد شروع شد. مورینیو در توجیه گفته بود که رز مصدوم است اما در واقع اینطور نبود.

رز در تمرین یکشنبه از مورینیو توضیح می خواهد و پس از چند دقیقه صحبت که گویا با صدای بلند نیز همراه بوده، دو طرف به نتیجه ای نمی رسند. رز که از توضیحات مورینیو قانع نشده بود، عصبانیتش مضاعف می شود و نزدیک بود کار به جاهای باریک نیز کشیده شود.

 

 

1467227

 

 

اتفاقی که بازخوردی منفی در تیم داشت اما در تمرین دوشنبه که با حضور عکاسان و خبرنگاران بود، رز بدون مشکل و مثل همیشه تمرین کرد و در بخشی از کار مورینیو او را به کناری کشید و برای وی تمریناتی اختصاصی در نظر گرفت.

 

حالا به نظر می رسد که کار آقای خاص تنها بعد از دو ماه حضور در تاتنهام دشوار شده و به نظر می رسد که ادامه این روند می تواند مشکلات بیشتری را برای مرد پرتغالی ایجاد کند.

دیدگاه‌ها