کد خبر : 1663597 | 02 بهمن 1398 ساعت 17:45 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

داستان آسیا و لیگ تمرینات ما را تحت تاثیر قرار داده

سرآسیایی: شهرخودرو در شرایط یک بام و دو هواست!

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان با ابراز ناخشنودی از مشخص نبودن تکلیف تیمش، معتقد است تصمیمات اخیر AFC چند وجهی به شهرخودرو ضرر زده است.

سرآسیایی: شهرخودرو در شرایط یک بام و دو هواست!

مجتبی سرآسیایی در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" اظهار داشت: قبل از هر چیز از آقا یحیی که انصافا زحمت زیادی برای تیم ما کشید تشکر می‌کنم که با کسب سهمیه آسیایی دل مردم استان پهناور خراسان را شاد کرد و برای ایشان در تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم. ما خاطرات خوبمان را فراموش نخواهیم کرد و بعد از آن از دکتر حمیداوی متشکرم بابت اعتمادی که به من داشتند و این مسئولیت بزرگ به من داده شد.

 

وی با بیان شرایط شهرخودرو پس از جدایی گل‌‎محمدی، با اشاره به نیمکت خالی تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر، اذعان کرد: طبیعتا در هر تیمی بازیکنان در فصل نقل و انتقالات با نظر سرمربی جابجا می‌شوند و تیم ما هم با نظر آقا یحیی وارد نقل و انتقالات شد و بازیکنانی از ما جدا شدند اما انتقال سریعی که این بار در پست سرمربیگری رخ داد شرایط را به گونه‌ای رقم زد تا در نهایت با تیمی به بوشهر برویم که نه گلر ذخیره‌ای روی نیمکت داشت و نه بازیکن جایگزینی در پست‌های کلیدی؛ آن هم در شرایطی که ما چندین بازیکن از جمله کاپیتان‌مان را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتیم و زمانی برای هماهنگی چند خرید جدیدمان نداشتیم.


سرمربی جدید شهرخودرو با تاکید بر اینکه شهرخودرو مجبور به بازی با شاهین بوشهر بوده تاکید کرد: برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی سازمان لیگ برای رسیدن ما به بازی‌های آسیایی طوری بود که غیر از ما و شاهین هیچ تیمی در آن روز بازی نکرد و حالا که مشخص شده احتمال بازی آسیایی ما کم است مشخصا تنها تیم ما است که از جمع مدعیان متضرر شده و امتیاز از دست داده است در صورتی که اگر بازی‌های ما به بعد از آسیایی موکول می‌شد، حتما نتیجه ما در بوشهر این نبود.


سرآسیایی با بیان اینکه هواداران شهرخودرو باید تمام حقایق را بدانند متذکر شد: داستان اینکه ما این هفته بالاخره در آسیا بازی می‌کنیم یا در لیگ به میدان خواهیم رفت، تمرینات ما را تحت‌تاثیر خود قرار داده و واقعا شرایط عجیبی را این روزها تجربه می‌کنیم. اکنون نمی‌دانیم در جلسات تمرینی چه باید بکنیم یا به چه میزان و برای چه حریفی می‌بایست برنامه‌ریزی داشته باشیم که باز هم به ضرر شهرخودرو خواهد بود. این شرایط همان یک بام و دو هواست که امیدوارم هر چه زودتر تمام شود.


وی با انتقاد از تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا متذکر شد: تصمیمی که AFC در مورد میزبانی تیم‌های ایرانی گرفته است به هیچ عنوان قابل قبول نیست و همانطور که باشگاه بیانیه داد، عزت و آبروی کشورمان خط قرمز تیم ما است. ظاهرا فردا در مقر کنفدراسیون جلسه‌ای تشکیل می‌شود و امیدواریم که بتوانیم در مشهد مقدس و بهترین ورزشگاه ایران برای اولین بار میزبان یک تیم آسیایی در پلی‌آف لیگ قهرمانان شویم.


سرمربی شهرخودرو با تمجید از خریدهای جدید تیمش خاطرنشان کرد: با بزرگترهای تیم و تلفیقی از جوانان و ترمیمی که در برخی پست‌ها صورت داده‌ایم انشاالله یک تیم متناسب با نام و شخصیت استان خراسان را وارد نیم‌فصل دوم لیگ‌برتر خواهیم کرد و با حمایت همیشگی مدیران و مسئولان شهرخودرو و در کنار هواداران عزیزمان نتایج خوبی را رقم خواهیم زد.

 

دیدگاه‌ها