کد خبر : 1663611 | 02 بهمن 1398 ساعت 18:27 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

آیمریک لاپورت:

تعریف گواردیولا از من، برایم فوق العاده است

آیمریک لاپورت، ستاره فرانسوی منچسترسیتی، به تعریف های پپ گواردیولا از او واکنش نشان داد.

تعریف گواردیولا از من، برایم فوق العاده است

به گزارش "ورزش سه"، آیمریک لاپورت بعد از حدود پنج ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت زانو، نهایتا شب گذشته در ترکیب اصلی منچسترسیتی برای بازی برابر شفیلد یونایتد قرار گرفت. این فرانسوی در همان بازی اول تاثیر فوق العاده خود را در ترکیب سیتیزن ها به جای گذاشت و به کلین شیت کردن تیم پپ گواردیولا کمک کرد.

 

بعد از بازی دیشب پپ گواردیولا تمجید ویژه ای از مدافع فرانسوی تیمش انجام داد موضوعی که حالا با واکنش لاپورت همراه شده است. او در این باره گفت: " شما باید از او در این باره سوال کنید اما من فکر می کنم که شنیدن این تعاریف فوق العاده است چرا که قطعا پپ یکی از بهترین مربیان دنیاست. اگر نگوییم بهترین. من از شنیدن این صحبت ها بسیار خوشحال شدم اما باید همین گونه به تلاش کردن ادامه دهم. من باید در سطح بالا باقی بمانم."

 

 

1471459

 

 

لاپورت درباره بازگشت به میادین بعد از مدت طولانی نیز گفت:" خوشحالم که دوباره به میادین بازگشتم. این موضوع برای من خیلی مهم بود. روز فوق العاده ای برای من رقم خورد. ما به پیروزی رسیدیم و من نیز از بازگشت بسیار هیجان زده و خوشحال هستم. فکر می کنم که هر سال نسبت به قبل کار ما دشوارتر می شود. باید زیاد کار کنیم و تمرکزمان را حفظ کنیم. ما باید سعی کنیم که در همه بازی ها به پیروزی برسیم."

دیدگاه‌ها