کد خبر : 1663619 | 02 بهمن 1398 ساعت 18:58 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

چهار‌شنبه 02 بهمن ماه

10 خبر برتر "ورزش سه" – امروز

خرید جدید پرسپولیسی ها امروز بیشترین اخبار را به خود اختصاص داده بود. استوکس بالاخره با سرخ پوشان به توافق رسید.

10 خبر برتر "ورزش سه" – امروز

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای حضور استوکس در انگلیس و در جمع آرسنالی ها مهم ترین و البته پربازدیدترین خبر 24 ساعت اخیر "ورزش سه" محسوب می شد. بازیکنی که در نهایت با سرخ پوشان به  توافق رسید تا در ادامه فصل با پیراهن این تیم به میدان برود.

 

اما پربیننده های امروز کدام خبرها بودند؟ این تاپ تن "ورزش سه" در روز سه‌شنبه 01 بهمن‌ماه است:

 

01. آرسن ونگر، دشمن بزرگ خرید جدید پرسپولیس

در آخرین روز سال 2006 و در حالی که تیری آنری و ادبایور با مشکل مصدومیت مواجه بودند، آرسنال در «باکسینگ دی» با ژرمی آلیادیره و جولیو باپتیستا با یک گل مغلوب شفیلدیونایتد شد. در کنفرانس مطبوعاتی همان بازی بود که از ونگر درباره احتمال بازگشت آنتونی استوکس به آرسنال سوال شد. استوکس درست در همان روز، یک بار دیگر برای فالکریک هت تریک کرده بود تا این تیم با گل های این مهاجم 18 ساله، اینورنس را با نتیجه 3-1 شکست دهد.

 

1471656

 

 

02. سفر بی سروصدای مایگا به تهران در دوره استراماچونی

گفته می‌شود باشگاه استقلال در پاییز با پیشنهاد استراماچونی با مادیبو مایگا نیز برای حضور در این باشگاه به توافقاتی دست یافته بود. ماجرا زمانی جالب‌تر می‌‎شود که بدانیم این هافبک اهل مالی در نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه باشگاه پرسپولیس نیز قرار گرفته بود و بعد از حضور در تهران و تست پزشکی رد شده بود!

 

1471657

 

03. پهلوان کریستیانو رونالدو در بجنورد!

«جاناتان موینگی» ورزشکاری از کشور زیمبابوه است که به دعوت فدراسیون جهانی ورزش های زورخانه ای و پهلوانی به بجنورد آمده و روی تشک کشتی این رقابت ها حاضر شده است؛ بدون اینکه سررشته ای از رشته کشتی داشته باشد.

 

 

1471658

 

04. سوشا: کثیف ترین کار ممکن را با من کردند!

دروازه بان پرحاشیه سال های اخیر فوتبال ایران در مصاحبه اختصاصی با "ورزش سه"، درباره ادامه فعالیت های خود به صحبت پرداخت. سوشا مکانی از برخی مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان دلخور است؛ او قصد جدایی دارد و به زودی به لیگ فوتبال نروژ برمی گردد.

 

1471659

 

 

05. استقلال در دبی، شهرخودرو در شارجه (عکس)

طبق رای جدیدی که AFC داشت، تصمیم گرفته شد تا تیم‌های ایرانی در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان میزبان و در دور رفت مهمان و مرحله پلی‌آف مهمان باشند ولی این مسئله نیز دوباره با اعتراض همراه شد. بنابر اعلام سایت AFC ، نخستین مسابقه تیم‌های استقلال و شهرخودرو ایران در مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در روز شنبه، پنجم بهمن‌ماه خواهد بود ولی محل میزبان این دو تیم در کشور امارات است.

 

1471660

 


06. سورپرایز آسیایی سپاهان شاگرد برانکوست!

طلایی پوشان که در حال حاضر نفرات خطرناک زیادی در خط حمله ازجمله کی‌روش استنلی، سجاد شهباززاده، علی قربانی و ... را دارند، با محسن الغسانی وارد مذاکره شده و به توافق نهایی با این مهاجم ۲۲ ساله تیم ملی عمان رسیده‌اند.

 

 

1471661

 

07. اسپانسرها ایران را در لیگ قهرمانان نگه می دارند؟

نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال در گفتگویی با "ورزش سه"، اعتقاد دارد که کار سختی پیش رو است چرا که کمیته اجرایی مهر تایید بر این رای زده است. او سال ها عضو کمیته اجرایی AFC بوده و شناخت خوبی از قوانین و نحوه تصمیم گیری در این کنفدراسیون دارد و می گوید که این اتفاق خوبی برای فوتبال ایران نیست:" خبر بدی است."

 

1471662

 

 

08. دختران ایرانی در راه دوشنبه؛ پیش به سوی نخستین جام!

با شرکت در این تورنمنت که نخستین حضور بین‌المللی تیم دختران زیر ۲۰ سال ایران محسوب می‌شود، دختران کشورمان با کسب تجربه و اعتماد به نفس بیشتر برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی و در نهایت ورود آنها به تیم بزرگسالان فوتسال بانوان در آینده آماده خواهند شد.

 

1471663

 

 

09. آنتونی استوکس؛ ستاره ای علیه پرسپولیس - تراکتور!

اما با فرض پرسپولیسی شدن استوکس و حضور او در ایران برای امضای قرارداد، بازهم بعید است که یحیی گل محمدی، از کریستین اوساگوآنا و علی علیپور که یک هفته با تیم تمرین کرده اند، گذر کند و به استوکس شاید ناآماده میدان بدهد. همچنین هیچ بعید نیست که در صورت توافق قطعی در دبی، او پس فردا به تهران بیاید و در واقع تنها دو روز پیش از شروع نیم فصل با پرسپولیسی ها تمرین کند.

 

1471664

 

 

10. خرید جنجالی تراکتور از فوتبال خداحافظی کرد

بازیکن سرشناس و دو ملیتی که بیشتر فرانسوی قلمداد می شد بعد از آخرین قرارداد حرفه ای با باشگاه تراکتور مجبور به خداحافظی زودهنگام از دنیای فوتبال حرفه ای شد.

 

1471665

دیدگاه‌ها