کد خبر : 1663623 | 02 بهمن 1398 ساعت 19:01 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: آلیسون کارهای سخت را آسان می کند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که این تیم کار دشواری مقابل ولورهمپتون خواهد داشت.

کلوپ: آلیسون کارهای سخت را آسان می کند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا شب در آخرین بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس مهمان ولورهمپتون خواهد بود. شاگردان یورگن کلوپ با اقتدار کامل در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند و به نظر می رسد که آن ها در این فصل به شکستن طلسم 30 ساله باشگاه بسیار نزدیک هستند. با این وجود ولوز همواره نشان داده که مقابل تیم های بزرگ فوق العاده عمل می کند بنابراین لیورپول در بازی فردا کار دشواری خواهد داشت.

 

یورگن کلوپ دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل ولورهمپتون شرکت کرد.

 

روند فوق العاده لیورپول؟

 

فکر می کنم که می توانیم بیش از این ها پیشرفت کنیم. به عقیده من ما باید در پنج دقیقه پایانی هر نیمه عملکرد بهتری ارائه دهیم. تیم باید روش های متفاوت را برای کنترل و تسلط بر بازی تجربه کند.

 

 

 

1462821

 

 

جنجال های بازی رفت؟

 

می دانیم که قبول تصمیمات داوری برای آن ها کمی دشوار بود اما فکر می کنم که به طور کلی تصمیمات درستی در آن بازی اتخاذ شد. به هر حال فردا پا به یک بازی جدید می گذاریم. اگر نتوانیم مقابل ولوز عملکرد خوبی داشته باشیم، قطعا مجازات خواهیم شد.

 

عملکرد آلیسون بکر؟

 

او یک دروازه بان فوق العاده است. آلیسون همیشه کارهای سخت را آسان می کند. دروازه بانی پستی است که اگر شما کوچک ترین اشتباهی انجام دهید، تیم تان گل می خورد اما در مورد آلیسون می توانم بگویم که او سطح فوق العاده ای دارد. او علاوه بر یک دروازه بان فوق العاده، انسانی با شخصیت درجه یک است.

 

 

1470962

 

 

جدایی شقیری؟

 

نه تنها شقیری بلکه می خواهم لیورپول همه بازیکنان خود را حفظ کند. ما هیچ علاقه ای به فروش شقیری نداریم.

دیدگاه‌ها