کد خبر : 1663653 | 02 بهمن 1398 ساعت 21:22 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه: قصد تنبیه ژائو فلیکس را ندارم

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید مدعی شد قصد تنبیه ژائو فلیکس را ندارد.

سیمئونه: قصد تنبیه ژائو فلیکس را ندارم


به گزارش "ورزش سه"، ژائو فلیکس 20 ساله در تابستان و با مبلغ 126 میلیون یورو به عنوان گران ترین خرید تاریخ روخی بلانکوس به این تیم پیوست و این باشگاه قصد داشت جای خالی انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا را پر کند. اما تا به حال شرایط برای ژائو فلیکس چندان خوب پیش نرفته و او در لالیگا در 16 بازی دو گل زده و یک پاس گل ارسال کرده است. در آستانه دیدار مقابل لئونسا در کوپا دل ری، دیگو سیمئونه در مورد شرایط این بازیکن صحبت کرده است.

 

1463520

 

دیگو سیمئونه گفت: "علاقه ندارم این تصور ایجاد شود که بازی دادن به ژائو فلیکس در این دیدار به مثابه تنبیه او خواهد بود. ممکن است از هر بازیکنی خواسته شود تا در میدان حضور یابد و این تنبیه یا مجازات نیست. حضور در هر بازی در ترکیب اتلتیکو مادرید یک رویا است و امیدوارم هر کسی که بازی می کند، بتواند در آن دقایق به بهترین شکل ممکن پیشرفت کند.

 

مثل همیشه، این رقابت ها تورنمنتی مهم برای همه تیم ها است و ما به مانند تمام جام ها مشتاقانه منتظر حضور در این دیدار هستیم. لئونسا یک تیم بسیار قدرتمند در خانه است و ما باید مراقب باشیم.

 

احتمال جذب ادینسون کاوانی؟ تنها چیزی که من را نگران می کند کوپا دل ری است. ما روز به روز و بر اساس نتایج زندگی می کنیم. بازیکنانی وجود دارند که عضو اتلتیکو نیستند و من معمولا زیاد به این مسائل فکر نمی کنم."

دیدگاه‌ها