کد خبر : 1663662 | 02 بهمن 1398 ساعت 22:48 | 64.6K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید بیخیال ستاره های برزیلی نمی شود!

رئال مادرید جذب یک ستاره جوان برزیلی دیگر را نیز زیر نظر دارد.

رئال مادرید بیخیال ستاره های برزیلی نمی شود!


به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در سال های اخیر علاقه زیادی به جذب استعدادهای جوان و آینده دار برزیلی نشان داده و آنها چند روز قبل و پس از جذب بازیکنانی چون وینیسیوس جونیور و رودریگو، موفق به خرید رینیر، هافبک جوان فلامینگو نیز شدند.

 

1471705

 

اما موندو دیپورتیوو مدعی شد ممکن است کهکشانی ها به زودی برای خرید لینکلن، مهاجم 19 ساله فلامینگو نیز توافق کنند. در حال حاضر باشگاه رئال مادرید توافقی با فلامینگو امضا کرده که در صورت رسیدن پیشنهاد از هر تیمی برای خرید لینکلن، ابتدا رئال مادرید باید مطلع شود و در واقع اولویت خرید با باشگاه پرافتخار اسپانیایی خواهد بود.

 

لینکلن که در سال 2018 قرارداد بلند مدت جدیدی با فلامینگو امضا کرد، یک بند آزادسازی 45.5 میلیون پوندی در قراردادش دارد و اگر رئال مادرید تصمیم بگیرد برای خرید او وارد عمل شود، او تبدیل به چهارمین جوان برزیلی خواهد شد که طی دو فصل گذشته به مادرید پیوسته است.

 

لینکلن که ماه گذشته در فینال جام باشگاه های جهان مقابل لیورپول در نیمه دوم وارد میدان شد، در تیم زیر 20 سال برزیل در 11 بازی ملی چهار بار موفق به گلزنی شده است. رئال مادرید هنوز هم نسبت به از دست دادن شانس خرید نیمار در دوران جوانی این بازیکن حسرت می خورد و دیگر قصد ندارد احتمال جذب بازیکنان بااستعداد برزیلی را رد کند.

دیدگاه‌ها