کد خبر : 1663688 | 03 بهمن 1398 ساعت 02:31 | 44K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: می خواهیم رونالدو فاتح توپ طلا شود

مائوریتسیو ساری، سرمربی یوونتوس به تمجید از عملکرد کریستیانو رونالدو پرداخت.

ساری: می خواهیم رونالدو فاتح توپ طلا شود

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس موفق شد با کسب برتری 1-3 مقابل رم، به مرحله نیمه نهایی رقابت های کوپا ایتالیا راه پیدا کند و گل اول بیانکونری توسط کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی این تیم به ثمر رسید. مائوریتسیو ساری مدعی شد قصد دارد به رونالدو برای کسب ششمین توپ طلا کمک کند و او در شرایط جسمی و روحی خوبی قرار دارد.

 

1469099

 

مائوریتسیو ساری گفت: "ما در مورد یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال صحبت می کنیم و من علاقمندم به رونالدو کمک کنم تا او بتواند ششمین توپ طلایش را نیز کسب کند، این اتفاق باعث رضایت همه ما خواهد شد. رونالدو مهارت فردی فوق العاده ای دارد و این هدف فقط با درخشش در سطح تیمی و گروهی محقق خواهد شد. رونالدو در شرایط جسمی و روحی بسیار خوبی قرار داشته و اخیرا ثبات فوق العاده ای داشته است.

 

داگلاس کاستا 90 دقیقه در پاهایش نیست، اما به نظر می رسد به وضوح بهبود می یابد. جیجی بوفون در بازی امشب عکس العمل های خوبی مقابل ضربات حریف نشان داده و مشخص شد او هنوز در شرایط خوبی قرار داشته و یک دروازه بان سطح بالا است. ما بعد از مصدومیت دانیلو در صورت لزوم می توانیم از کوادرادو، الکس ساندرو حتی بلیس ماتوئیدی استفاده کنیم.

 

ناپولی و بازگشت به استادیوم سابق؟ ناپولی تیمی قدرتمند است که با وجود بازیکنان باکیفیت، در این مقطع در شرایط خیلی خوبی قرار ندارد. دوران حضور در ناپولی برای من یک تجربه دلچسب و قوی بود."

دیدگاه‌ها