کد خبر : 1663695 | 03 بهمن 1398 ساعت 09:40 | 40.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیام سولسشر: چند بازیکن دیگر از یونایتد می‌روند

بعد از شکست غیرمنتظره 2-0 منچستریونایتد مقابل برنلی، اوله گنار سولسشر سرمربی این تیم گفت که چند بازیکن دیگر باید این باشگاه را ترک کنند.

پیام سولسشر: چند بازیکن دیگر از یونایتد می‌روند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست تلخ 2-0 مقابل برنلی که منچستریونایتد دیشب در خانه خود اولدترافورد پذیرا شد اوله گنار سولسشر سرمربی این تیم که به وضوح از عملکرد شاگردانش عصبانی بود در پایان بازی گفت که روند نوسازی این تیم آغاز شده و چند بازیکن دیگر هم باید باشگاه را ترک کنند.

 

1471765

 

منچستریونایتد با شکست مقابل برنلی دومین شکست خود ظرف سه روز را تجربه کرد. یونایتد به این ترتیب با چلسی که فعلا آخرین سهمیه لیگ قهرمانان را به خود اختصاص داده شش امتیاز فاصله دارد.

 

سولسشر در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" ما به دنبال بهتر شدن هستیم و باید به هدف‌هایمان برسیم. این دومین شکست خانگی ما است. من فکر می‌کردم موفق شده‌ایم در مسیر بهبود قرار بگیریم. ما روند بازسازی و تصفیه تیم را شروع کرده‌ایم و من درباره اینکه کدام بازیکن خواهد رفت و کدام بازیکن خواهد آمد تا پایان دوران نقل و انتقالات صحبت نمی‌کنم. ما داریم روی این قضیه کار می‌کنیم".

 

سرمربی یونایتد در ادامه گفت:" برای من مهمترین مساله این است که تیم در زمین عملکرد خوبی داشته باشد. عملکرد امشب برای تیمی مثل منچستریونایتد خوب نبود".

 

دیدگاه‌ها