کد خبر : 1663750 | 03 بهمن 1398 ساعت 14:55 | 61.2K بازدید | 0 دیدگاه

بی توجهی عجیب زیدان به ناجی رئال برابر سالامانکا

نظر زیدان در مورد براهیم با وجود بازی درخشان او برابر سالامانکا تغییر نکرده و ستاره اهل مالاگا شاید به تیم دیگر قرض داده شود.

بی توجهی عجیب زیدان به ناجی رئال برابر سالامانکا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در زمین تیم دسته سومی اونیونیستا سالامانکا با برتری 1-3 راهی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شد. رئال با گل های گرت بیل، گل به خودی مدافع حریف و گل دقیقه 93 براهیم دیاز توانست حریف سختکوش خود را با شکست مواجه کند.

زیدان در این بازی تقریبا از ترکیب اصلی خود استفاده کرده بود و نشان داد که کوپا دل ری را از همین بازی اول جدی گرفته است.

 

 

 

 

زیزو در پایان بازی گفت:« بازی پیچیده و سختی بود و برای چرخش توپ روی زمین به دلیل کیفیت بد چمن دچار مشکلاتی بودیم. در هر صورت مهم پیروزی و صعود به دور یک هشتم نهایی بود و راضی هستم. سالامانکا بازی مستقیم را در برنامه داشت و همین کار کنترل این تیم را دشوار کرده بود اما گفتم که مهم پیروزی و صعود بود و به آن رسیدیم. می دانستم شرایط بازی چگونه خواهد شد. زمین کوچک بود ولی ما کوپا دل ری را جدی گرفته ایم و انگیزه های بالایی داشتیم. هدف ما قهرمانی در این جام است.»

 

گرت بیل:« قوزک پای او پیچ خورده و البته فکر نمی کنم مشکلش جدی باشد. او نمی توانست به کار ادامه دهد و باید منتظر نظر پزشکان بمانیم.»

 

درخشش براهیم:« عملکرد او عالی بود و برایش خوشحالم. در رئال همه باید بهترین عملکرد را داشته باشند. همه از شرایط براهیم باخبرند و باید بگویم که این بازی چیزی را در مورد او تغییر نمی دهد. او خیلی کم برای ما بازی کرده و ممکن است نیم فصل دوم با ما بماند یا به صورت قرضی راهی تیمی دیگر شود. تا 31 ژانویه هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. از براهیم و همه بازیکنانم در این بازی راضی هستم.»

 

 

1471826

 

دیدگاه‌ها