کد خبر : 1663756 | 03 بهمن 1398 ساعت 15:31 | 39.2K بازدید | 0 دیدگاه

ماجرای علی علیپور و تمدید قرارداد با پرسپولیس

در شرایطی که طی روزهای اخیر فضای مجازی دست به انتشار اخباری مبنی بر عدم تمایل مهاجم آقای گل پرسپولیس برای تمدید قرارداد زده، هیچ صحبتی تاکنون بین طرفین در این زمینه صورت نگرفته است.

ماجرای علی علیپور و تمدید قرارداد با پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور که در دو فصل اخیر به عنوان بهترین گلزن پرسپولیس شناخته می‌شود، علیرغم هجمه‌ها و فشارهایی که در این فصل نیز متحمل شده توانسته با آمار خیره‌کننده‌ای نیم فصل را به انتها رسانده و اکنون نیز علیرغم جذب دو مهاجم خارجی دیگر، امیدوار است به نمایش موفق خود در این تیم ادامه دهد.


علیپور که در نیم فصل اول با فشار هواداران و البته گابریل کالدرون مواجه بود، در نهایت با آمار 5 گل زده، 5 پاس گل و گرفتن یک پنالتی به کار خود پایان داده است. این در حالیست که طی روزهای اخیر شایعاتی عجیب که بیشتر به نظر می‌رسد موج دوم فشارها علیه این بازیکن محسوب شود، متوجه او شده است؛ شایعه عدم تمایل به تمدید قرارداد!


علیپور که در لیگ چهاردهم توسط حمید درخشان به پرسپولیس آمد، تاکنون دو بار با پرسپولیس قراردادش را تمدید کرده و در انتهای فصل جاری قراردادش به پایان خواهد رسید. با این حال آقای گل لیگ هفدهم و برترین گلزن سرخپوشان در لیگ هجدهم، در شرایطی که فصل نوزدهم را با آمار مناسبی دنبال می‌کند، تا این لحظه هیچ پیشنهاد و جلسه‌ای با باشگاه برای تمدید قرارداد نداشته و مشخص نیست در روزهای که اخبار مربوط به جذب مهاجم خارجی در صدر این باشگاه قرار دارد، این شایعات به چه منظور متوجه او شده است.


علیپور این روزها زیر نظر یحیی گل محمدی بار دیگر امیدوار است به روزهای اوج و تاثیرگذاری خود به ترکیب پرسپولیس بازگردد و در آستانه بازی حساس و سرنوشت ساز مقابل تراکتور بتواند با نمایش موفق خود، در نیم فصل دوم سرخپوشان را در شرایط دستیابی به جام قرار دهد. او فارغ از این حواشی و شایعات با تمرکز بالا در تمرینات و انجام آیتم‌های تخصصی و اختصاصی گلزنی زیر نظر کادر جدید، یکی از امیدهای گلزنی این تیم مقابل تراکتور و برابر رشید مظاهری باانگیزه محسوب می‌شود و باید دید قادر به دستیابی به هدف خود در آزادی خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها