کد خبر : 1663773 | 03 بهمن 1398 ساعت 16:52 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

وکیا: بازی با سایپا یک فینال بزرگ برای ماست

مدافع گل گهر از امیدواری تیمش برابر فرار از منطقه سقوط و دستیابی به نتایج مثبت در ادامه فصل می‌گوید.

وکیا: بازی با سایپا یک فینال بزرگ برای ماست

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر سیرجان که در این فصل راهی لیگ برتر شده، در نیم فصل ابتدایی نتوانسته به نتایج مثبتی دست یابد و اکنون با تغییراتی که داشته، امیدوار است شرایط را در ادامه به سود خود تغییر دهد. یوسف وکیا، مدافع باتجربه این تیم با ابراز امیدواری نسبت به ادامه فصل می‌گوید: تمرینات آماده سازی مناسبی را در تعطیلات نیم فصل پشت سر گذاشته‌ایم. روحیه تیم کاملا تغییر کرده و انگیزه بزرگی شکل گرفته تا با سود بردن از توانایی فردی و کیفی بالاتر بتوانیم همه چیز را جبران کنیم.


وی ادامه داد: در نیم فصل اول اسیر بدشانسی بزرگی شدیم و نتوانستیم آنطور که باید به نتایج دلخواه دست یابیم. در خیلی از بازی‌ها با بدشانسی امتیاز از دست دادیم و در برخی بازی‌ها هم اشتباهات باورنکردنی داشتیم. با این حال اکنون در 14 بازی باقیمانده بزرگترین هدف خودمان که دستیابی به سهمیه بقا و فاصله گرفتن از منطقه سقوط است را دنبال خواهیم کرد. تیم ما پتانسیل بزرگی برای ادامه فصل خواهد داشت و مطمئنم که شرایط در نیم فصل دوم تغییر خواهد کرد.


وکیا که در نیم فصل مورد توجه چند باشگاه نیز قرار داشت در این رابطه می‌گوید: نمی‌خواهم به این مساله فکر کنم. من راهی را با گل گهر انتخاب کرده‌ام که باید تا انتها دنبال کنم. باید بتوانیم شرایط را تغییر دهیم و به نتیجه لازم دست پیدا کنیم. آقای جلالی به دنبال این است تا در ادامه فصل با سود بردن از امکانات و پتانسیل تیم به سهمیه بقا دست یابد. نمی‌خواستم در این شرایط جدا شوم و باید در کنار هم کمک کنیم تا سهمیه سیرجان که مطمئنا در این فصل با بقا برای آینده برنامه ویژه‌ای خواهد داشت را حفظ کنیم.


مدافع باتجربه گل گهر در پایان درباره بازی این هفته تیمش مقابل سایپا گفت: این بازی یک فینال بزرگ برای ما محسوب خواهد شد. سایپا نیز شرایطی تقریبا شبیه به ما دارد و برای فرار از سقوط تلاش می‌کند. دستیابی به پیروزی در این بازی ما را در تقابل با یکی از رقبای مستقیم‌مان در شرایط بهتری قرار خواهد داد. باید به بهترین شکل از امتیاز میزبانی خودمان استفاده کنیم. سایپا بازیکنان جوان و باکیفیتی دارد و ما نیز شرایط خوبی را دنبال می‌کنیم و امیدوارم در کنار هواداران‌مان بتوانیم یک پیروزی بزرگ را در راستای هدفی که دنبال می‌کنیم کسب کنیم.

دیدگاه‌ها