کد خبر : 1663805 | 03 بهمن 1398 ساعت 20:06 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

سایپا بدون سرمربی به میدان می‌رود؛

فوتسال بانوان؛ دوئل سرنوشت‌ساز حفاری و مس در اهواز

رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال بانوان صبح فردا (جمعه) پیگیری می‌شود.

به گزارش "ورزش سه" فاصله چندانی تا دمیده شدن سوت پایان مرحله گروهی رقابت های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال بانوان نمانده است اما چینش چهار تیم برتر جدول، در برگزاری مرحله پلی‌آف بسیار حائز اهمیت است و همین باعث شده تا رقابت های سه هفته پایانی در اوج حساسیت و جذابیت دنبال شود.

 

مسابقات هفته بیست و دوم در حالی صبح فردا قرار است با برگزاری 6 مسابقه دنبال شود که غیبت نیلوفر اردلان سرمربی تیم ملی فوتسال جوانان ایران و تیم سایپا به همراه جمعی از مهره های تاثیرگذار و زیر 20 ساله لیگ، به منظور شرکت در مسابقات کافا این هفته از مسابقات را تحت الشعاع خود قرار داده است.

 

در مهم‌ترین جدال هفته در اهواز، شرکت ملی حفاری برای باز پس گیری صدر جدول به مصاف تیم صدرنشین مس رفسنجان می‌رود؛ دوئلی شش امتیازی که بدون شک در آستانه مرحله پلی‌آف و ترافیک بالای صدرنشینان فوق العاده جذاب و مهم است و پیروزی هر تیم می‌تواند، ضامن صدرنشینی او در مرحله گروهی باشد. هر چند که مشهدی‌ها چشم به تساوی این دیدار مهم دارند با پیروزی خود، صدر را به نام خود کنند.

 

شاگردان فاطمه شریف برای صدرنشینی دوباره، به جز تساوی دو تیم مدعی ملی حفاری و مس، نیاز مبرمی به سه امتیاز خارج از خانه برابر پارس آرا شیراز دارند؛ مشهدی‌ها که از دو تقابل اخیر خود تنها یک امتیاز به دست آوردند، محکوم به پیروزی در شیراز هستند تا مربع مدعیان مرحله گروهی بتوانند جایگاه خوبی را برای خود به ارمغان آورند.

 

1471926

 

در دیگر جدال مهم هفته هم خودروسازان پایتخت که حاشیه امن حضور در مرحله پلی‌آف را هفته گذشته با پیروزی 6 امتیازی برابر مدافع عنوان قهرمانی به دست آوردند، بدون حضور سرمربی و چند مهره جوان خود برای قطعی شدن صعود به پلی آف و البته دستیابی به جایگاه بهتر در خانه به مصاف تیم شگفتی ساز شهروند ساری می‌روند؛ رقیبی که هفته گذشته در مشهد توانست از تیم مدعی هیات فوتبال خراسان امتیاز بگیرد.

 

برنامه کامل هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال بانوان به شرح زیر است:


جمعه 4 بهمن ماه

 

* شرکت ملی حفاری اهواز – مس رفسنجان


* پالایش نفت آبادان – رهیاب گستر تهران


* دختران کویر مس کرمان – هیات فوتبال شهرستان اصفهان


* پویندگان صنعت فجر شیراز – نامی نو اصفهان


* پارس آرا شیراز – هیات فوتبال خراسان رضوی


* سایپا تهران – شهروند ساری

 

عکس از مهدیه غفوریان

دیدگاه‌ها