کد خبر : 1663824 | 03 بهمن 1398 ساعت 22:29 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

مانه: همه بازی ها برای لیورپول مثل فینال هستند

سادیو‌ مانه، ستاره سنگالی لیورپول، از انگیزه فراوان این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا می گوید.

مانه: همه بازی ها برای لیورپول مثل فینال هستند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوق‌العاده عمل کرده و در حال حاضر با ۶۴ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به منچسترسیتی ۵۱ امتیازی در صدر جدول قرار گرفته است. شاگردان یورگن کلوپ حالا بیش از هر زمان دیگری به شکستن طلسم ۳۰ ساله باشگاه نزدیک شده اند.

 

یکی از بهترین بازیکنان لیورپول در یکی، دو فصل اخیر سادیو مانه سنگالی بوده است. او در فصل جدید نیز فوق‌العاده عمل کرده و تا به اینجا آمار ۱۱ گل و ۶ پاس گل را به ثبت رسانده است.

 

مانه حالا در مصاحبه ای پیرامون عطش لیورپول برای پیروزی در تمام مسابقات صحبت کرده است. او در این باره گفت: " همه بازی ها برای ما مانند فینال هستند و تلاش می‌کنیم که در هر بازی با تلاش و انگیزه فراوان ظاهر شویم. تا همین حالا نیز جام های زیادی برده ایم اما می خواهیم در لیگ برتر هم قهرمان شویم. همچنین قصد داریم لیگ قهرمانان را دوباره فتح کنیم. می دانیم که رخ دادن چنین اتفاقی دشوار است اما چیز غیر ممکنی برای لیورپول وجود ندارد."

 

 

 

1468121

 

 

مانه در ادامه گفت: " بعد از شکست در فینال کیف مقابل رئال مادرید، مطمئن شدم که هیچ چیز غیر ممکن وجود ندارد. سال بعد از آن به شکل فوق العاده ای بازگشتیم و به مقام قهرمانی دست یافتیم. ما می‌توانیم با انگیزه و تلاش زیاد همه اهداف خود را محقق کنیم."

دیدگاه‌ها