کد خبر : 1663828 | 03 بهمن 1398 ساعت 23:04 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره سابق آرسنال و تمجید ویژه از میکل آرتتا

سانتی کازورلا، ستاره سابق آرسنال، معتقد است که او سرمربی فوق‌العاده خواهد شد.

ستاره سابق آرسنال و تمجید ویژه از میکل آرتتا

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش میکل آرتتا دستیاری پپ گواردیولا در منچسترسیتی را رها کرد و سرمربیگری آرسنال را بر عهده گرفت. توپچی‌ها از زمان آمدن آرتتا تنها در یک بازی از ۷ دیدار گذشته خود شکست خورده اند اما تساوی های زیادی در طول این مدت برای تیم آرتتا رقم خورده است.

 

آرسنال در حال حاضر در رتبه دهم جدول قرار دارد اما هم تیمی سابق آرتتا در زمان بازی یعنی سانتی کازورلا معتقد است که او در آرسنال موفق خواهد شد. ستاره سابق آرسنال در این باره گفت: " بله من می دانستم که او روزی سرمربی خواهد شد. حتی در زمان بازی نیز او رهبری فوق العاده خود را در رختکن به نمایش می‌گذاشت. برخی اعتقاد دارند که انتخاب آرسنال از سوی او یک ریسک برایش به حساب می آید اما من باور دارم که آرسنال گزینه مناسبی برای اوست. او همچنین به عنوان دستیار نیز در کنار پپ گواردیولا کار کرده و من معتقدم آرتتا سرمربی خوبی خواهد شد. "

 

 

1467358

 

 

کازورلا در ادامه گفت: " در حال حاضر شبیه آرسن ونگر یا سر الکس فرگوسن بودن، برای هر مربی دشوار است. من نمی توانم مدت حضور آرتتا در آرسنال را پیش بینی کنم اما باور دارم که او دوره فوق‌العاده‌ای را در آنجا پشت سر خواهد گذاشت."

دیدگاه‌ها