کد خبر : 1663855 | 04 بهمن 1398 ساعت 08:15 | 52.7K بازدید | 0 دیدگاه

یک چیزهایی درباره بیرانوند شنیدم

انصاری فرد: بحث جذب سوشا مطرح نیست

انصاری فرد می‌گوید درباره جدایی بیرانوند یک سری مسائل را شنیده اما بحث خرید سوشا مکانی مطرح نیست.

انصاری فرد: بحث جذب سوشا مطرح نیست

به گزارش ورزش سه، محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس پس از بازگشت از سفر مالزی، در گفتگو با خبرنگاران درباره این مذاکرات تشریح کرد: خداراشکر دست پر آمدیم، لطف خدا و دعای هواداران خیلی خوبمان بود. البته رفتنی امید زیادی نداشتیم اما جا دارد از دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا و شیخ سلمان که از ما حمایت کرد، تشکر کنیم. مواردی که درباره امنیت ایران بود را توضیح دادیم و موضوعات مختلفی را مذاکره کردیم و خروجی‌اش خوب بود و حالا که میبینیم مردم خوشحال هستند، برایمان ارزسمند است.

 

وی در پاسخ به این سوال که نمی‌شد به صورت تلفنی این توافق را انجام داد؟ گفت: اینطور نیست، فرقی که با ابلاغ قبلی کنفدراسیون فوتبال آسیا بود، این است که AFC گفته بود بروید بازی‌هایتان در دور رفت را انجام دهید بعد ما یک تیم تحقیق و تفحص می‌فرستیم اگر امنیت در ایران بود، ما تصمیم میگیریم میزبانی را بدهیم. اما در این جلسه ضمانت گرفتیم و گفتیم که ما اگر سه بازی را برویم، باید برای سه بازی بعدی ضمانت بدهید. البته این مسئله خیلی مهم است که بدانیم اگر توافق نمی‌کردیم با محرومیت دو سه ساله مواجه می‌شدیم که خیلی بد بود برای فوتبال ما. بعد پروژه بعدی با تیم ملی بود که بازی هایش خارج از خانه بود و یک جریمه نقدی که من شنیدم ۱۱ میلیون دلار بود. به نظر من توافق خوبی بود و خداراشکر مردم ما خوشحال شدند.

 

انصاری‌فرد همچنین اظهار داشت: اصلا اتفاق نمی‌افتاد چون آن‌ها شدیداً پای این موضوع ایستاده بودند که انصراف بدهید محروم هستید.

 

مدیرعامل پرسپولیس درباره جدایی بیرانوند عنوان کرد: یک چیزهایی گفته‌اند برویم ببینیم... فعلا تلفنی شنیده‌ام. یک بحث‌هایی دارد که باید برویم و بررسی کنیم، بحث سوشا مکانی هم مطرح نیست.

دیدگاه‌ها