کد خبر : 1663857 | 04 بهمن 1398 ساعت 09:20 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: یادم رفته اختلاف‌مان با سیتی چند امتیاز است

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل ولوز گفت پیش از این بازی یادش رفته بوده که اختلاف لیورپول در صدر جدول با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش چقدر بوده است.

کلوپ: یادم رفته اختلاف‌مان با سیتی چند امتیاز است

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از پیروزی 2-1 این تیم مقابل ولوز می‌گوید پیش از پیروزی تیمش در این بازی فاصله قرمزهای آنفیلد با نزدیکترین تعقیب‌کننده‌اش در لیگ برتر را فراموش کرده بوده. کلوپ به این ترتیب این پیام را ارسال کرد که با وجود اقتدار خیره‌کننده لیورپولی‌ها در فصل جاری لیگ برتر قصد ندارد همه چیز را تمام‌شده بداند.

 

1471994

 

لیورپول در بازی دیروز مقابل ولوز با گل روبرتو فیرمینو در دقیقه 84 بازی موفق شد ولوز را با نتیجه 2-1 شکست دهد تا اختلاف خود با تیم دوم جدول، منچسترسیتی را به 16 امتیاز برساند. اما کلوپ در پایان بازی گفت برنامه فشرده بازی‌های تیمش باعث شده بوده او فاصله امتیازی تیمش با سیتی را فراموش کند و نزدیکان او در کادر فنی پیش از شروع بازی این فاصله را به او یادآوری کرده‌اند.

 

کلوپ در این باره گفت:" ما چه زمانی بیشتر تحت فشار بودیم؟ امسال یا پارسال؟ آدمها اینطوری هستند. من به این مساله فکر نمی‌کنم. مجبور شدم بپرسم که دقیقا چند امتیاز از نزدیک‌ترین رقیب‌مان جلوتر هستیم. این واقعیت است. من این هفته اختلاف امتیازی را فراموش کرده بودم، به خاطر تعداد زیاد بازی‌هایی که داشتیم. بله من به این مساله فکر نمی‌کردم".

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" می‌دانم که روز یکشنبه قرار است با شروزبری بازی کنیم و چهارشنبه باید به مصاف وستهام برویم و شنبه هم بازی داریم. این یعنی سه بازی در هفت روز که خیلی زیاد است. من می‌دانم که سادیو را به خاطر مصدومیت از دست داده‌ایم. این چیزی است که به آن فکر می‌کنم. این فشاری است که روی خودم احساس می‌کنم و بقیه مسائل فشاری به من وارد نمی‌کند".

 

دیدگاه‌ها