کد خبر : 1663869 | 04 بهمن 1398 ساعت 11:15 | 38.2K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش بارسا برای هایجک کردن ستاره مد نظر اینتر

به گزارش میرر، بارسلونا برای به هم ریختن نقشه‌های اینتر برای جذب کریستین اریکسن، پیشنهادی بیشتر از باشگاه ایتالیایی به تاتنهام داده است.

تلاش بارسا برای هایجک کردن ستاره مد نظر اینتر

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی میرر مدعی شد باشگاه بارسلونا به شکلی غیرمنتظره و دیرهنگام برای جذب کریستین اریکسن از تاتنهام اعلام آمادگی کرده و احتمالا قصد دارد نقشه‌های اینترمیلان را به هم بریزد. ولی با اینحال، میرر می‌گوید اریکسن به احتمال زیاد راهی اینتر خواهد شد.

 

1472014

 

بارسلونا در این مدت فعل و انفعالات درباره اریکسن را به دقت زیر نظر داشته و حالا در لحظات آخر پیشنهادی به تاتنهام ارائه داده و منتظر است تا پاسخ این باشگاه را دریافت کند. بارسلونا مایل است اریکسن را ابتدا با یک پیش‌قرارداد جذب کند تا در تابستان آینده که او بازیکن آزاد شد به صورت دائمی به خدمت بگیردش.

 

اریکسن در این لحظه آزاد است که با باشگاه‌های خارجی مذاکره کند چرا که قرارداد او تابستان آینده به پایان می‌رسد. بر اساس این گزارش بارسلونا از این فرصت استفاده کرده و با نمایندگان اریکسن مذاکراتی رسمی انجام داده.

 

1472013

 

ولی میرر می‌گوید اینترمیلان همچنان گزینه اول این هافبک دانمارکی به حساب می‌آید و حاضر است با اریکسن یک قرارداد چهار سال و نیمه امضا کرده و علاوه بر پاداشهای مالی قابل توجه دستمزدی به اندازه هر هفته 190هزار یورو به او پرداخت کند.

 

دیدگاه‌ها