کد خبر : 1663874 | 04 بهمن 1398 ساعت 12:00 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

یونایتد، آماده ارائه پیشنهاد به ادینسون کاوانی

به گزارش تلگراف، منچستریونایتد به دنبال جذب ادینسون کاوانی است اما در عین حال نمی‌خواهد اشتباه سابق خود در جذب الکسیس سانچس را دوباره تکرار کند.

یونایتد، آماده ارائه پیشنهاد به ادینسون کاوانی

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی تلگراف گزارش داد که باشگاه منچستریونایتد در حال بررسی شرایط خود برای اقدام در جهت جذب ادینسون کاوانی، ستاره اروگوئه‌ای پاری سن ژرمن در ماه ژانویه است اما در عین حال شیاطین سرخ از این بیم دارند که اشتباه خود در جذب الکسیس سانچس را دوباره تکرار کنند.

 

1472020

 

قرارداد کاوانی با PSG تابستان آتی به پایان می‌رسد و به نظر می‌رسد او این ماه باشگاهش را ترک خواهد کرد. گفته می‌شود احتمال انتقال او به اتلتیکو مادرید بیش از سایر تیمها است. اما از چلسی و آرسنال هم به عنوان دیگر مقاصد احتمالی او نام برده می‌شود. حالا تلگراف می‌گوید یونایتد هم که به شدت به دنبال تقویت خط حمله خود است تمایل خود را برای جذب او ابراز کرده است.

 

به خصوص بعد از ناکامی یونایتد در جذب ارلینگ هالند حالا نگاه این باشگاه به کاوانی است. غیبت طولانی‌مدت مارکوس راشفورد به دلیل مصدومیت یونایتد را به این فکر انداخته که هر چه سریعتر باید خط حمله‌اش را تقویت کند. به گزارش تلگراف یونایتد آماده است تا به کاوانی برای انتقال به این تیم پیشنهادی 15 میلیون یورویی ارائه کند.

 

تنها نگرانی یونایتد این است که کاوانی به اشتباهی مثل جذب الکسیس سانچس تبدیل نشود. مهاجمی که با قراردادی هنگفت راهی اولدترافورد شد ولی در 45 بازی برای این تیم تنها موفق به زدن 5 گل شد و در نهایت با ترک این تیم راهی اینترمیلان شد.

 

1472021

 

 

دیدگاه‌ها