کد خبر : 1663908 | 04 بهمن 1398 ساعت 14:00 | 48.6K بازدید | 0 دیدگاه

قرضی تا پایان فصل

رسمی؛ مدافع رئال به گرانادا پیوست

خسوس وایه خو مدافع رئال پس از یک نیم فصل حضور قرضی ناموفق در وولورهمپتون راهی گرانادا شد.

رسمی؛ مدافع رئال به گرانادا پیوست

به گزارش "ورزش سه"، خسوس وایه خو در نیم فصل دوم و به صورت قرضی برای گرانادا بازی خواهد کرد. توافق دو باشگاه امروز نهایی شد و وایه خو تا پایان فصل برای گرانادا بازی خواهد کرد.

وایه خو تابستان امسال با درخواست شخصی نونو اسپیریتو سرمربی وولوز راهی این تیم شد. قرارداد او یک ساله و قرضی بود ولی در نیم فصل اول در هفت بازی و تنها 612 دقیقه برای این باشگاه انگلیسی بازی کرد. اتفاقی که باب میل او و باشگاه رئال نبود و در نهایت تصمیم به فسخ قرارداد قرضی او گرفته شد.

 

 

1472071

 

 

وایه خو پیشنهاداتی از لگانس و آینتراخت فرانکفورت نیز داشت ولی در نهایت ترجیح داد راهی گرانادا شود چرا که دیگو مارتینز سرمربی گرانادا به او وعده حضور ثابت در ترکیب تیمش را داده است. 

 

وایه خو تابستان سه سال پیش بود که از ساراگوسا به رئال پیوست و پس از یک دوره حضور قرضی موفق در فرانکفورت به رئال برگشت ولی مورد اعتماد زیدان قرار نگرفت. او که قصد دارد یکی از بازیکنان تیم المپیک اسپانیا در توکیو 2020 باشد، اکنون امیدوار است تا در گرانادا به فرم ایده آل خود بازگردد.

وایه خو زمانی کاپیتان تیم های زیر 19 و زیر 21 ساله های اسپانیا بود و در رئال از او به عنوان فرناندو هیه روی جدید نام برده می شد. او با رئال تا سال 2025 قرارداد دارد و سران باشگاه همچنان معتقدند که او در آینده ای نه چندان دور به مدافعی ارزشمند تبدیل خواهد شد.

 

 

1465345

 

دیدگاه‌ها