کد خبر : 1663909 | 04 بهمن 1398 ساعت 14:02 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

انتخاب گل محمدی برای بهمنِ سرنوشت ساز؛

استارت پرسپولیسِ یحیی با زوج شجاع - سیدجلال؟

زوج سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده در بازی دوستانه مقابل نفت مسجدسلیمان به کار گرفته شدند و احتمالا در دیدار با تراکتور نیز مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی دهمین روز سرمربیگری در پرسپولیس را پشت سر می‌گذارد. او که در آخرین هفته دی ماه، سکان هدایت سرخ ها را برعهده گرفت، حالا کم کم قرمزها را به تیم مدنظر خود نزدیک می‌کند و امیدوار است در بازی های رسمی نیز شروع خوبی داشته باشد. تیم های یحیی باوجود نمایش های چشم نواز در حمله، همواره از نظم و استحکام قابل توجهی در دفاع بهره برده‌اند و حالا پرسپولیسی‌ها انتظار دارند که باتوجه به حضور مدافعان شاخص، این شرایط بهتر هم شود.

 

سیدجلال حسینی که در لیگ دوازدهم شاگرد گل محمدی بود، یکی از مدافعان اصلی پرسپولیس به حساب می‌آید. او در سال های اخیر به همراه شجاع خلیل زاده، زوج خط دفاعی پرسپولیس را تشکیل داد و عملکرد خوبی را نیز از خود به جای گذاشت اما در فصل جاری، کنعانی زادگان در چند بازی جای او را گرفت. با این حال، به نظر می رسد حضور سرمربی جدید سبب شده تا زوج همیشگی سرخ ها در دفاع تشکیل شود.

 

1472074

 

فارغ از این که شجاع و سیدجلال در بازی دوستانه با نفت مسجدسلیمان نیز در کنار یکدیگر به میدان رفتند، تصاویر منتشر شده از تمرینات پرسپولیس نیز نشان می دهد که این زوج در تیم اصلی به میدان می‌روند و احتمالا در بازی با تراکتور فیکس خواهند بود. دیدار با تراکتور نخستین بازی قرمزها در نیم فصل دوم است. هواداران پرسپولیس و البته کادرفنی این تیم امیدوارند که شجاع و سیدجلال در این بازی بدرخشند تا در 4 بازی دیگر بهمن ماه نیز خیالشان از خط دفاعی راحت باشد.

 

1472073

 

صنعت نفت، استقلال، الدحیل و الشارجه حریفان بعدی تیم گل محمدی هستند. اما گام اولین شاید مهم ترین قسمت ماجرا باشد؛ جایی که یک شروع خوب با یک کلین شیت می تواند اوضاع را به نفع یحیی و شاگردانش کند.

 

دیدگاه‌ها