کد خبر : 1663917 | 04 بهمن 1398 ساعت 14:27 | 56.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای توتواسپورت

شایعه عجیب؛ بازگشت ستاره آرژانتینی به منچستر!

نشریه ایتالیایی توتواسپورت امروز ادعا کرد که کارلوس ته وز برای تقویت خط حمله یونایتد به این باشگاه بازخواهد گشت.

شایعه عجیب؛ بازگشت ستاره آرژانتینی به منچستر!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شرایط خوبی را سپری نمی کند و بدترین نتایج 30 سال اخیر خود در لیگ برتر را کسب کرده است. پس از شکست خانگی 0-2 برابر برنلی انتقادات زیادی به اوله گنار سولسشر سرمربی باشگاه وارد شده است.

 

 

1472085

 

 

شیاطین سرخ به خصوص از حیث مصدومیت ها بدشانس بوده اند. دوری سه ماهه ی مارکوس راشفورد خبر تلخی بود که هفته گذشته تایید شد و اکنون سران باشگاه به دنبال یافتن جایگزینی موقتی برای راشفورد هستند. گزینه ای با قیمت پایین که تجربه حضور در لیگ برتر را هم داشته باشد. با توجه به فرصت اندک باقیمانده تا پایان نقل و انتقالات، هنوز مهاجمی در حد و اندازه های یونایتد در بازار پیدا نشده است.

 

طبق ادعای توتواسپورت، سران یونایتد در حال مذاکره با کارلوس ته وز هستند. ستاره آرژانتینی بین سال های 2007 تا 2009 بازیکن یونایتد بود و سپس راهی سیتی شد. او با یونایتد قهرمانی چمپیونزلیگ را در کارنامه دارد و در 36 سالگی می تواند گزینه موقتی خوبی باشد. ته وز در بوکاجونیورز شرایط خیلی مطلوبی ندارد و بی میل نیست که به یونایتد برگردد. این انتقال قرضی و تا پایان فصل خواهد بود و سپس او به بوکا بر می گردد.

در همین رابطه آاس گزارش داد که پس از تماس با اطرافیان ته وز مطلع شده است که هنوز هیچ پیشنهادی رسمی به این بازیکن ارائه نشده و فعلا همه چیز در حد شایعه است.

 

 

1472086

دیدگاه‌ها