کد خبر : 1663924 | 04 بهمن 1398 ساعت 15:13 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

سائول نیگز:

این بدترین روز حضورم در اتلتیکو بود

شکست عجیب اتلتیکو از کولتورال و حذف این تیم از کوپا دل ری شگفتی همگانی را به دنبال داشت و بدترین خاطره برای بازیکنان این تیم به ثبت رسید.

این بدترین روز حضورم در اتلتیکو بود

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو در دور یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری میهمان کولتورال لئونسای دسته سومی بود. بازی در وقت قانونی 1-1 به اتمام رسید و در وقت های اضافه دوم بود که میزبان به یک گل دیگر رسید و اتلتیکو را حذف کرد. به این ترتیب بزرگترین شگفتی کوپا دل ری تا به اینجای کار رقم خورد.

 

 

1472091

 

 

سائول نیگز هافبک ملی پوش اتلتیکو پس از بازی گفت:« لحظات سختی را پشت سر می گذاریم. همه ناراحتیم ولی درس بزرگی برای آینده شد. هواداران شایسته چنین شکستی نیستند و باشگاه نیز به همچنین. مقصر ما بازیکنان هستیم و باید از خودمان انتقاد کنیم.»

 

سائول ادامه داد:« این اتفاق دیگر نباید تکرار شود. این اتلتیکو مادریدی نیست که هواداران می خواهند. هفت سال است برای اتلتیکو بازی می کنم و این بدترین روزی است که به یاد دارم. هرگز چنین روزی را تجربه نکرده بودم. خیلی کار برای بهتر شدن داریم و کسی که فکر می کند همه چیز را می داند، اشتباه می کند.

راه حل؟ در ابتدا باید اولین منتقد خودمان باشیم. باید بیش از پیش به این فکر کنیم که برای چه باشگاهی بازی می کنیم. این شکست از لحاظ روحی آزاردهنده است ولی باید خیلی سریع به دنبال دلایل شکست باشیم و اشتباهات مان را برطرف کنیم.»

 

کاوانی:« الان وقت صحبت در مورد این قضیه نیست. مشکل اتلتیکو فقط گلزنی نیست.»

 

 

1392849

 

 

دیدگاه‌ها