کد خبر : 1663925 | 04 بهمن 1398 ساعت 15:21 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

زمین شهید وطنی طبیعی می‌شود

مهاجری: ناخواسته بازیکنانم را از دست دادم

سرمربی تیم نساجی مازندران اعلام کرد: آقای حدادیان سر تمرین حاضر شدند و با بچه‌ها صحبت کردند که تا ۱۵ روز آینده پرداختی خوب دیگری را نیز انجام دهند.

مهاجری: ناخواسته بازیکنانم را از دست دادم

به گزارش "ورزش سه" محمدرضا مهاجری سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی این تیم در برابر پیکان گفت: بعد از وقفه چهل‌روزه دوباره تنور لیگ داغ شده و امیدواریم فوتبال ایران بتواند دوباره تماشاگران را جذب استادیوم‌ها کند. تغییر و تحولاتی در باشگاه نساجی ایجاد شد، تشکر می‌کنم از آقای صنیعی‌فر که موفق شدند نساجی را به لیگ برتر برسانند و درحال حاضر هم زحمات باشگاه به‌عهده آقای حدادیان افتاده و مالک کامل باشگاه هستند، آقای حدادیان به همراه آقای علی امیری مدیرعامل باشگاه برنامه‌های خوبی را برای موفقیت نساجی تدوین کردند، و کارهایی هم برای زیرساخت‌ها دارند تدارک می‌بینند و امیدواریم نساجی در آینده جزو باشگاه‌هایی باشد که دغدغه امور جاری خود را نداشته باشد.

 

سرمربی نساجی مازندران یک خبر خوش داد و گفت: یک اقدام خوبی هم با همکاری آقای حسین‌زادگان استاندار مازندران با باشگاه نساجی در حال انجام است و آن هم تغییر چمن ورزشگاه شهید وطنی از مصنوعی به طبیعی است.

 

مهاجری در خصوص نقل و انتقال باشگاه نیز گفت: با پایان یافتن نیم‌فصل اول یکسری از بازیکنان‌مان را ناخواسته از دست دادیم، تکلیف آنها هم به لحاظ رای کمیته تعیین وضعیت مشخص نیست. سعی کردیم خلا آن بازیکنان را با جذب چند بازیکن پر کنیم، تمرینات خیلی خوبی را در نیم‌فصل برگزار کردیم، اردوی خوبی را در بندرعباس گذراندیم، دو تا بازیکن ارزشمند خودمان سیدمحمد میری و رحمان جعفری را به‌دلیل محرومیت نداریم اما کاملاً آماده‌ایم و امیدوارم شروع خوبی در مقابل تیم خوب پیکان داشته باشیم. کادر فنی و باشگاه پیکان بسیار قابل احترام هستند و با تمام احترامی که برای حسین‌آقا فرکی قائلم اما امیدوارم فردا بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم‌.

 

وی در ادامه گفت: یک تشکر هم باید از آقای امیری داشته باشم که در این مدت تمام تلاش خود را انجام داد و بازیکنان مدنظر کادر فنی را به تیم اضافه کرد.

 

وی درخصوص وضعیت مالی باشگاه گفت: باشگاه قدم‌های خوبی برداشته و پرداختی بچه‌ها مناسب بوده؛ آقای حدادیان سر تمرین حاضر شدند و با بچه‌ها صحبت کردند که تا ۱۵ روز آینده پرداختی خوب دیگری را نیز انجام دهند، خدا را شکر دغدغه‌ای فعلاً در حوزه مسائل مالی نداریم.

 

سرمربی نساجی مازندران در پاسخ به سوال خبرنگاری درخصوص پیش‌بینی وضعیت نساجی در آخر فصل گفت: ما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا تیم بهتری شویم، در نیم‌فصل اول هم با توجه به بضاعت‌مان، فوتبال قابل دفاعی داشتیم، یکسری اشکالات داشتیم که سعی کردیم آنها را برطرف کنیم، در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل دوم هم با توجه به یارانی که از دست دادیم، بازیکنان جدید هم کمی دیر به ما اضافه شدند، روح‌الله باقری و حسین ماهینی در اواخر اردوی بندرعباس به ما ملحق شدند یا مثلاً حامد بحیرایی چند روز پیش در بازی تدارکاتی با سپاهان به جمع ما پیوست. باید یک‌مقدار هماهنگ بشویم، فردا هم نیاز به حمایت گرم هواداران داریم تا حضور پیدا کنند، همان‌طور که تا الان از تیم حمایت کردند، همچنان از تیم‌شان پشتیبانی کنند، تا این دلگرمی‌ها موجب شود که ما نتایج بهتری بگیریم.

دیدگاه‌ها