کد خبر : 1663927 | 04 بهمن 1398 ساعت 15:37 | 163.6K بازدید | 0 دیدگاه

اوبامیانگ منتفی شد

مهاجم سابق رئال، گزینه نهایی جانشینی سوارز در بارسا

مهاجم سابق رئال که هرگز فرصت حضور در جمع بزرگان این تیم را پیدا نکرد، بالاتر از اوبامیانگ در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار دارد.

مهاجم سابق رئال، گزینه نهایی جانشینی سوارز در بارسا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از دیاریو اسپورت، لوئیس سوارز پس از سوپرکاپ اسپانیا تحت عمل جراحی زانو قرار گرفت و سپس اعلام شد که 4 ماه قادر به حضور در میادین نیست. در بهترین حالت او سه هفته قبل از اتمام فصل می تواند بارسا را همراهی کند اما سران این باشگاه حاضر به قبول این ریسک نیستند و قصد دارند یک مهاجم شماره 9 جدید جذب کنند.

کیکه ستین سرمربی جدید بارسا نیز چراغ سبز نشان داده و چند روزی است که تیم مدیریت ورزشی در پی یافتن بهترین گزینه برای خط حمله است. بارسلونا به دنبال مهاجمی گلزنی است که در کوتاه مدت بهترین پاسخ را بدهد و برای این مهم، روی "رودریگو موره نو"، به جمع بندی نهایی رسیده اند. 

 

 

1472093

 

 

رودریگوی برزیلی-اسپانیایی فوتبالش را از فلامینگو شروع کرد و سپس در آکادمی سلتا پذیرفته شد. او سال 2009 به تیم سوم رئال پیوست و خیلی زود به تیم دوم رئال راه یافت و در 18 بازی موفق به زدن 5 گل نیز شد و سال 2010 به بنفیکا رفت. او از سال 2014 برای والنسیا بازی می کند و مدتی است که در تیم ملی اسپانیا نیز جایگاه ثابتی دارد.

 

از دو روز پیش سران والنسیا و بارسا بر سر رودریگو در حال مذاکره اند و فعلا همه چیز خوب پیش رفته است.

 

 

1466449

 

 

بارسا خواهان انتقال قرضی رودریگو تا پایان فصل با بند خرید دائمی است. روند مذاکرات به این صورت است که دو طرف اکنون در حال گفت و گو بر سر چگونگی پرداخت دستمزد رودریگو هستند. به این ترتیب که بخشی از دستمزد را باید بارسا پرداخت کند و والنسیا قصد دارد بخش اعظم دستمزد او را به بارسا محول کند.

همچنین دو طرف باید بر سر این قضیه که بند خرید اجباری باشد یا اختیاری نیز به توافق برسند. رقم بند خرید دائمی هم یکی دیگر از موارد مذاکره خواهد بود و گفته می شود بارسا 40 میلیون یورو پیشنهاد داده ولی والنسیا خواهان دریافت 50 میلیون یورو است.

فردا بارسا و والنسیا بازی حساسی را در مستایا پیش رو دارند و این می تواند آخرین بازی رودریگو برای خفاش ها باشد. روابط دو باشگاه نیز بسیار خوب است و تابستان گذشته سیله سن و نتو را با یکدیگر معاوضه کردند.

 

 

1471276

 

 

اوبامیانگ: بارسلونا احتمال جذب پیر امریک اوبامیانگ مهاجم آرسنال را به طور کامل رد کرده است. اوبامیانگ 30 ساله است و تجربه بازی در لالیگا را ندارد. در بارسا از این تردید داشتند که وفق پیدا کردن او با فلسفه باشگاه زمان ببرد و این مشکلی است که رودریگو با آن دست به گریبان نخواهد بود. به همین دلیل و با وجود پاسخ مثبت اوبامیانگ، برنامه جذب او منتفی شد.

 

اولیویه ژیرو: ستاره فرانسوی چلسی هرچند در ابتدا گزینه سوم بارسا محسوب می شد ولی در صورت شکست در راه جذب رودریگو، حالا او گزینه بعدی خواهد بود. ژیرو در چلسی نیمکت نشین است ولی مهاجم مورد علاقه دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه محسوب می شود و سابقه بارها بازی کنار گریزمان و عثمان دمبله را دارد که این یک فاکتور بسیار مثبت برای او در راه پیوستن به بارسا محسوب می شود.

 

 

1443370

 

دیدگاه‌ها