کد خبر : 1663963 | 04 بهمن 1398 ساعت 18:30 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: امیدوارم مصدومیت سادیو مانه جدی نباشد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول مدعی شد بازیکنانش بدون توجه به نام حریف فقط دنیال پیروز شدن هستند.

کلوپ: امیدوارم مصدومیت سادیو مانه جدی نباشد

به گزارش "ورزش سه"، این هفته مرسی سایدی ها در دور چهارم جام حذفی به مصاف تیم گمنام شروزبری خواهند رفت. یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و در مورد شرایط بازیکنان مصدوم و روزهای دشوار پیش روی تیمش صحبت کرد.

 

دیدار مقابل شروزبری: "تمرکز ما فقط روی بازی بعدی که شروزبری، سپس وستهام و در ادامه ساوتهمپتون است. در ادامه پایان هفته و تعطیلی از راه می رسد و بعد از آن ما دوباره کارمان را آغاز خواهیم کرد. از هرچه در مورد ما می گویید، بسیار سپاسگزارم. اگر نیز مواد  منفی باشد، من اهمیتی نمی دهم. من نمی توانم اوضاع را تغییر دهم.  

 

1468346

 

بازی شب گذشته نمونه خوبی از وضعیت ما بود. این دیدار هرگز آسان نبود و هرگز آسان نخواهد بود، ما نیز فقط باید تا جایی که می توانیم مبارزه کنیم. این تنها وظیفه ای است که باید انجام دهیم و روی همین موضوع متمرکز هستیم. روشن است بدون داشتن ذهنیت برنده شدن، کسب پیروزی دشوار است. بازیکنان لیورپول بدون توجه به نام حریف تنها برای پیروزی شدن مبارزه خواهند کرد."

 

انتخاب جوردن هندرسون به عنوان مرد سال انگلیس: "جوردن هندرسون در حال حاضر شرایط خوبی دارد، اما او از زمان ورود من روزهای درخشان زیادی را تجربه کرده و امیدوارم همینگونه بماند."

 

شرایط بازیکنان مصدوم: "آیا شما سعی می کنید ترکیب تیم را متوجه شوید؟ این دیدار شانس بازی برای بسیاری از بازیکنان خواهد بود، اما من هنوز ترکیب را انتخاب نکرده ام و منتظر گزارش های پزشکی خواهی بود. دژان لوورن در شرایط عادی تمرین کرده است. هنوز برای بازگشت جیمز میلنر و ژردان شقیری خیلی زود است، اما نبی کیتا امروز در بخشی از تمرینات حاضر بود. سادیو مانه امروز تست خواهد داد و امیدوارم مشکلش جدی نباشد."

دیدگاه‌ها