کد خبر : 1663966 | 04 بهمن 1398 ساعت 18:37 | 83.8K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید کارواخال از مهاجم ایرانی

بازیکنی مثل طارمی را نمی‌توان در ریوآوه نگه داشت

سرمربی ریوآوه به تمجید از مهاجم ایرانی‌اش پرداخت و مدعی شد نگه داشتن چنین بازیکن باکیفیتی در این تیم با توجه به مشتریانش سخت و شاید غیرممکن خواهد بود.

بازیکنی مثل طارمی را نمی‌توان در ریوآوه نگه داشت

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی بعد از نیم فصل حضور در فوتبال اروپا و تیم ریوآوه اکنون توانسته نظر باشگاه‌های مطرح پرتغالی و همچنین دیگر لیگ‌ها را به خود جلب کند. موضوعی که با تمجید سرمربی ریوآوه نیز مواجه شده است.

 

کارلوس کارواخال در اشاره به عملکرد فنی و کیفی مهاجم ایرانی تیمش گفته: طارمی مهاجم تیم ملی ایران است. به خوبی او را می‌شناسم و از کیفیت او آگاه هستیم چون مربی سابق تیم ایران ‌کارلوس کی‌روش بود و از این بابت مرتب اخبار فوتبال ایران را پیگیری می‌کردم. از بازی او خوشم می‌آید و بنظرم بازیکن با ارزشی است. مدت‌ها در ایران بازی کرده و فصل گذشته هم در قطر بازی کرد. سال گذشته یک فصل در قطر بودم و بازی او را زیر نظر گرفتم و از عملکردش لذت بردم. انتظار نداشتم او را به ریوآوه بیاید چون میان پیشنهاد ما و درآمدش در قطر، فاصله زیادی بود. با این حال به او برای موفقیت اطمینان دادم. او البته شخصیت‌ خوبش را نشان داد و مشخص کرد که همه چیز فقط پول نیست چون می‌خواست توانمندی خود را در فوتبال اروپا نشان دهد به همین خاطر چالش حضورش را در اینجا دنبال کرد.

 

سرمربی ریوآوه با اشاره به پیشنهاداتی که در نقل و انتقالات زمستانی برای این مهاجم تیمش ارائه شده، از کار سخت باشگاهش برای حفظ او خبر داد و گفت: هیچگاه نمی‌توان بازیکنی مثل او را در ریوآوه در نگه داشت پس طبیعی است که اسپورتینگ، بنفیکا و پورتو او را می‌خواهند. فکر نمی‌کنم بلکه اطمینان دارم که تیم‌های انگلیسی هم او را مدنظر دارند. او فوتبالیست خوب و با سرعتی است. با سر خوب کار می‌کند و مقابل خط دفاع حریف،‌ مهار توپ خیلی خوبی  دارد. از نظر تایمینگ عالی است. گل هم زیاد می‌زند و ارزشمند است.

 

طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره انتقال ویژه مهدی طارمی به تیمی مطرح‌تر در پنجره زمستانی اروپا شکل گرفته و باید دید در نهایت مهاجم ایرانی ریوآوه چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها