کد خبر : 1663977 | 04 بهمن 1398 ساعت 19:43 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از حضور روی نیمکت هیات فوتبال کرج

دومین پیروزی ایراندوست در دوران جدید مربیگری

سرمربی جدید تیم هیات فوتبال کرج که در فصل نقل و انتقالات به این تیم پیوست امروز توانست به همراه تیمش به دومین پیروزی پیاپی دست پیدا کند.

دومین پیروزی ایراندوست در دوران جدید مربیگری

به گزارش "ورزش سه"، قطعا حضور مریم ایراندوست روی نیمکت تیم کرجی را باید مهم ترین انتقال فوتبال بانوان ایران در فصل نقل و انتقالات زمستانی دانست.

 

سرمربی سابق تیم ملی و تیم ملوان بندرانزلی که در لیگ فعلی سکان هیچ کدام از تیم های لیگ برتری را در دست نگرفته بود در نیم فصل و پس از با مدیران تیم هیات فوتبال روی نیمکت این تیم نشست و در سه بازی اخیر نیز توانست به همراه تیم جدیدش به امتیازات خوبی دست پیدا کند.

تیم البرز که از ابتدای فصل فعلی فوتبال بانوان راهی لیگ برتر شده بود در 11 بازی نیم فصل اول توانست به 13 امتیاز و میانگین 1.18 امتیاز از هر دیدار دست پیدا کند اما در سه بازی اخیر با حضور مریم ایراندوست هیات فوتبال توانست به دو پیروزی و یک شکست، 6 امتیاز و میانگین 2 امتیاز به ازای هر بازی دست پیدا کند.

 

نکته جالب توجه در این باره اینکه البرزی ها در دو بازی خارج از خانه موفق به برتری شدند. آنها پس از حضور مریم ایراندوست روی نیمکت خود در اولین دیدار توانستند برابر آویسا خوزستان در اهواز به پیروزی دو بر صفر دست پیدا کنند. در دومین بازی برابر تیم مدعی شهرداری سیرجان به شکست خوردند و در سومین دیدار که امروز برگزار شد باز هم توانستند خارج از خانه طعم بردی شیرین و سه گله برابر تیم ذوب آهن اصفهان را بچشند.

دیدگاه‌ها