کد خبر : 1663981 | 04 بهمن 1398 ساعت 19:45 | 71.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره فرانسوی به بارسلونا نزدیک تر شد

اولیویه ژیرو، مهاجم 33 ساله چلسی در آستانه انتقال به بارسلونا قرار گرفته است.

ستاره فرانسوی به بارسلونا نزدیک تر شد


به گزارش "ورزش سه"، با توجه به مصدومیت و دوری بلندمدت لوییس سوارز از میادین، بارسلونا برای نیم فصل دوم دنبال یک مهاجم تخصصی می گردد و به نظر می رسد اولیویه ژیرو، مهاجم کهنه کار و باتجربه چلسی از شانس زیادی برای انتقال به نوکمپ برخوردار باشد.

 

1472127

 

علیرغم مطرح شدن نام هایی چون رودریگو، تیمو ورنر و پیرآمریک اوبامیانگ، بارسلونا علاقه ای به هزینه سنگین در این مقطع از فصل ندارد و نشریه ایندپندنت مدعی شد اولیویه ژیرو می تواند با قراردادی شش ماهه و تا پایان فصل راهی بارسلونا شود.

 

تا چند روز قبل به نظر می رسید کار انتقال اولیویه ژیرو به اینتر نهایی شده و این بازیکن به زودی راهی سری آ می شود، اما حالا اینتر در حال توافق با فرناندو یورنته، مهاجم اسپانیایی و باتجربه ناپولی است و به نظر می رسد توافق با اولیویه ژیرو برهم خورده است.

 

مهاجم باتجربه چلسی جای چندانی در تفکرات فرانک لمپارد نداشته و در طول فصل جاری بیشتر نیمکت نشین بوده است. لمپارد امروز در مصاحبه ای علیرغم مصدومیت تامی ابراهام، احتمال جدایی اولیویه ژیرو را رد نکرد و ممکن است بارسلونا با توجه به زمان کوتاه باقیمانده تا پایان بازار زمستانی و عدم وجود گزینه ای مناسب در خط حمله، در نهایت به جذب اولیویه ژیرو رضایت دهد.

دیدگاه‌ها