کد خبر : 1663998 | 04 بهمن 1398 ساعت 21:29 | 64.6K بازدید | 0 دیدگاه

فرانکی دی یونگ:

یک ثانیه هم از انتقال به بارسلونا پشیمان نشدم

فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا به تمجید از رفتار سرخیو بوسکتس پرداخت.

یک ثانیه هم از انتقال به بارسلونا پشیمان نشدم

به گزارش "ورزش سه"، هافبک هلندی و جوان آژاکس بعد از درخشش در لباس این تیم در تابستان سال گذشته راهی بارسلونا شد و تا به حال در ترکیب این تیم نمایش قابل قبولی ارائه داده است. حالا فرانکی دی یونگ از این انتقال ابراز رضایت کرده و مدعی شد هیچگاه از این تصمیم پشیمان نشده است.

 

1472145

 

فرانکی دی یونگ گفت: "هرگز از عقد قرارداد با بارسلونا حتی برای یک ثانیه نیز پشیمان نشده ام. من واقعا خوشحال هستم زیرا همیشه می خواستم اینجا بازی کنم. من با بازیکنانی بازی می کنم که برای من افسانه های بزرگ هستند. من از خودم لذت می برم و چیزهای زیادی نیز یاد می گیرم. من در بهترین باشگاه جهان بازی می کنم؛ زندگی در یک شهر فوق العاده با آب و هوایی عالی. امیدوارم شرایط همیشه اینگونه باشد چنین باشد. من همیشه می خواستم برای بارسا بازی کنم و نمی دانم چه اتفاقی در آینده خواهد افتاد، اما من اینجا خوشحال هستم و هیچ پیشرفتی بالاتر از بازی برای بارسا نیست."

 

فرانکی دی یونگ در مورد حمایت بازیکنان بارسلونا گفت: "انتخاب یک نفر دشوار است، اما وقتی وارد بارسا شدم، سرخیو بوسکتس به من در موارد زیادی خیلی کمک کرد. به عنوان مثال روزی که من قبل از شروع تمرین به بارسلون رسیدم، او برای من پیام فرستاد و پرسید به چیزی احتیاج دارم یا نه. همچنین او برای من و نامزدم در یک رستوران میز رزرو کرد. بوسکتس خیلی خوب با من رفتار کرد و اگر مجبور شدم یکی را انتخاب کنم، حتی اگر همه به من خیلی کمک کرده باشند از بوسکتس نام می برم."

دیدگاه‌ها